Версия за печат

BG-Велико Търново

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОБ-14

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

25.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

BG321, Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Надя Петрова – Директор на дирекция „Обществени поръчки”, Даниела Дойнова – Главен експерт в дирекция „Обществени поръчки”, инж. Паша Илиева – Директор на ОП „Зелени системи”, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619228; 062 619229; 0884 740055, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619231

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/585.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

25000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка и монтаж на един брой офис контейнер и един брой складов контейнер за нуждите на Общинско предприятие „Зелени системи”, гр. Велико Търново”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44613000, 44613400, 45223110

Описание:

Големи контейнери
Контейнери за складиране
Монтажни работи на метални конструкции


Срок за получаване на офертите

03/05/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Основният предмет на обществената поръчка е включен в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП с код по CPV 44613000-0 „Големи контейнери”, поради което поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП във връзка с чл. 80 от ППЗОП. При възлагане на поръчката могат да участват лица при условие, че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В тези случаи лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на настоящата обява за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществената поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. По поръчката могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им ще се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лица, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. 2. Изискванията към офертите, необходимите документи и условия за подготовката им, са подробно разписани в обявата за обществена поръчка и одобрените от Възложителя образци, публично оповестени и достъпни на профила на купувача на Възложителя на адрес: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/585 3. Оферти за участие в обществената поръчка, изготвени съгласно образците и изискванията на възложителя, могат да се представят в „Център за услуги и информация на граждани”, в сградата на Община Велико Търново на адрес: град Велико Търново, пл. „Майка България” № 2, всеки работен ден между 8:30 ч. и 17:00 ч. 4. Офертата следва да се депозира най-късно до 17:00 ч. на 03.05.2018 г. Отварянето на офертите ще се извърши на 10.05.2018 г. от 11:00 ч. в сградата на Община Велико Търново. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. В случай, че в указания срок са получени по-малко от три оферти, на основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП срокът ще бъде удължен с най-малко три дни. За наличие на последното обстоятелство ще бъде публикуванa информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти в профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/585

Дата на изпращане на настоящата информация

25/04/2018  (дд/мм/гггг)