Версия за печат

BG-Кюстендил

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОО-6

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

05.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

64200 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Инженеринг на обект: „Благоустрояване на гробищен парк в ПИ 41112.502.595 по плана на гр. Кюстендил“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради


Срок за получаване на офертите

23/04/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Съдържанието на офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с обратна разписка. Върху опаковката с офертата се посочват: наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес; наименованието на поръчката. Съдържание на офертата: 1.Опис на представените документи, съдържащи се в офертата, подписан от лицето,представляващо участника. 2.При участник - обединение, което не е юридическо лице - копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и информацията по чл. 37, ал.4, т.1-3 от ППЗОП във връзка с конкретната обществена поръчка; 3.Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП– (Образец № 1) 4.Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – (Образец №2) 5.Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения (оригинал) – (Образец №3). 6.Декларация подизпълнители - (Образец № 3а). 7.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – (Образец № 4) 8.Декларация по чл.101, ал.11 от ЗОП- (Образец № 5) 9.Декларация за съответствие с поставените критерии за подбор - (Образец № 6); 10.Техническо предложение(образец № 7), съдържащо: а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката, в съответствие с техническата документация и изискванията на възложителя изготвено по образец, при съблюдаване на изискванията на Техническото задание, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката и методиката за оценка на предложенията, представено в оригинал. Предложението съдържа декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор и декларация за срока на валидност на офертата и декларация че при изготвянето й са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд. 11. Ценово предложение - (Образец № 8). Възложителят изисква от определения за изпълнител гаранция, за обезпечаване изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:а) банкова гаранция;б) парична сума по сметка на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът, избран за Изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора.При избор на гаранция за обезпечаване изпълнението на договора – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Кюстендил: IBAN: BG 22 SOMB 9130 33 42298600; BIC: SOMBBGSF, ОБЩИНСКА БАНКА АД, Финансов център КЮСТЕНДИЛ.

Дата на изпращане на настоящата информация

05/04/2018  (дд/мм/гггг)