Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на хартии, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
22800000
Описание:
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Срок за получаване на офертите
30/03/2018 , 16:45 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
На основание чл.188, ал.2 от ЗОП, Възложителят удължава срока за получаване на оферти по настоящата обществена поръчка с предмет:„Доставка на хартии, хартиени изделия и канцеларски материали за нуждите на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД за едногодишен период”, с 3 / три/ работни дни, считано изтичането на определения в информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка с ID № 9073908 краен срок за получаване на оферти - 26.03.2018 г., 16:45 ч., тъй като в първоначално определения срок не са получени минимално изискумите по закона три оферти. След изтичане на срока, посочен в раздел III от настоящия документ, Възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо техния брой. Дата и час на отваряне на офертите: 03.04.2018 г.от 10:00 ч. Място на отваряне на офертите: административната сграда на Централно управление на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, находяща се в гр.София, п.к1080, ул."Иван Вазов" № 3.
Дата на изпращане на настоящата информация