Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120038
BG331, Териториално поделение Държавно горско стопанство Варна на Североизточно държавно предприятие ДП гр.Шумен, ул.Радко Димитриев №10, За: инж.Иван Иванов, България 9000, Варна, Тел.: 052 613159, E-mail: dgs.varna@dpshumen.bg, Факс: 052 610931
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://dgsvarna.sidp.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://dgsvarna.sidp.bg/sprey-boya-2018/.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Доставка чрез покупка на прогнозни количества спрей за маркиране на дървесина за нуждите и с оглед на стопанската дейност на ТП ДГС Варна за 2018година.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
24959100, 24000000, 24200000
Описание:
Аерозоли
Химически продукти
Оцветители и пигментни вещества
Срок за получаване на офертите
23/03/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Участниците трябва да представят оферта, която да отговаря на изискванията на ЗОП, ППЗОП и на условията на Възложителя. Офертата се изготвя по приложените към обявата образци, публикувани към документацията на поръчката на интернет страницата на възложителя, раздел Профил на купувача. Същата се подава на български език на хартиен носител. Към офертата се представят следните документи: техническо предложение- образец №3; ценово предложение- образец№ 4; декларация по чл.97, ал.5 от ППЗОП- образец №6; списък на документи- образец №1; представяне на участника- образец№ 2. При депозиране на офертата си, всеки участник трябва да предостави мостра на предлагания от него артикул, като мострите ще бъдат върнати след приключване на процедурата.
Всички документи, свързани с участието в обществената поръчка следва да се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочва наименованието на участника, негови данни за кореспонденция- адрес, телефон и по възможност електронен адрес, както и наименованието на поръчката. Документите се подават лично от участника или упълномощен негов представител, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка в деловодството на ТП ДГС Варна на адрес в гр. Варна, ул.Радко Димитриев №10.
Финансирането на поръчката е осигурено от стопанската дейност на ТП ДГС Варна. Плащането на всяка доставка ще се заплаща в левове по банков път по сметка на изпълнителя с платежно нареждане в 15 дневен срок след издаване на фактура и приемо-предавателен протокол/стокова разписка или др. еквивалентен докумен за осъществена доставка/.
Настоящата обществена поръчка се възлага на оснавние делегиране на правомощия при условията на чл.7 от ЗОП съгласно Заповед № 467/19.12.2017г. на Директора на СИДП ДП-гр.Шумен.
Дата на изпращане на настоящата информация