Версия за печат

BG-Монтана

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ЗОП-5А

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.02.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000320872

BG312, Община Монтана, ул. Извора №1, За: инж. Калин Каменов, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394227, E-mail: kali_monti@abv.bg, Факс: 096 300462

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.montana.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.montana.bg/porachki/обява-ремонт-на-сгради-на-читалища-на-2.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

131666.67 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Ремонт на сгради на читалища на територията на Община Монтана” по четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Основен ремонт на читалище с. Вирове“ Обособена позиция №2 „Основен ремонт на читалище с. Крапчене“ Обособена позиция №3 „Основен ремонт на читалище „Просвета – 1928” с. Славотин“ Обособена позиция №4 „Основен ремонт на читалище с. Стубел“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45261100, 45410000

Описание:

Строителни и монтажни работи на покривни конструкции
Работи по полагане на мазилка


Срок за получаване на офертите

06/03/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата се представя на хартиен носител в запечатан непрозрачен плик с надпис „Ремонт на сгради на читалища на територията на Община Монтана” от участника или от упълномощен от него представител лично на ръка всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:30 ч., чрез куриерска служба или се изпраща по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в Център за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Монтана на адрес – гр. Монтана 3400, ул. „Извора” №1. Всяка оферта трябва да съдържа следните документи: 1. Сведения за участника (Образец №1) 2. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в настоящата обществена поръчка (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация.). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП (за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1,2 и 7 от ЗОП) (Образец №2) 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП (за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП) (Образец №3). 5. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор (Образец №4); 6. Договор или споразумение за учредяване на обединение (нотариално заверено копие копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението в който се посочва представляващият. 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – (Образец №5) 8. Ценово предложение – (Образец №6) 9. Документ за вписването на участника в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи. 10. Документ за наличие на валидна „Застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството” (заверено копие) съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. 11. Списък на договорите с предмет настоящата поръчка, изпълнявани от участника през последните до 5 (пет) години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, считано от крайния срок за подаване на оферти. Попълва се и се представя референция/ препоръка за добро изпълнение на всеки от договорите. 12. Списък на разполагаемото техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката. 13. Списък на инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на строителните дейности. 14. Други (по преценка на участника).

Дата на изпращане на настоящата информация

15/02/2018  (дд/мм/гггг)