Версия за печат

BG-Павел баня

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2018-1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

13.02.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000817931

BG344, Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева - Зам. кмет на община Павел баня, Вануату 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.pavelbanya.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://pavelbanya.bg/modules/news/article.php?storyid=3023.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

83333.32 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„РЕМОНТ НА КАНАЛИЗАЦИИ В ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ ПРЕЗ 2018 ГОДИНА В ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

28/02/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Отварянето на офертите ще бъде на 01.03.2018г. от 13:30 часа в сградата на община Павел баня, етаж ІІ, стая №5. Предлаганите ценови предложения се представят отделни запечатани непрозрачни пликове за всяка отделна позиция, за която се кандидатства. Върху плика с офертата се описва за коя позиция се кандидства. Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Приложения: 1) Представяне на участника – Административни сведения – Приложение №1; 2) Предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №2.n – за всяка обособена позиция, за която се кандидатства; 3) Ценово предложение – Приложения №3.n – за всяка обособена позиция, за която се кандидатства, поставено в отделен запечатан непрозрачен плик; 4) Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор – Приложение №4; 5) Декларация, че при подготовка на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Приложение №5; 6) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от Закона за обществените поръчки – Приложение №6; 7) Декларация по чл. по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от Закона за обществените поръчки – Приложение №7; 8) Декларация за участие или неучастие на подизпълнители – Приложение №8; 9) Декларация за съгласие или несъгласие като подизпълнител – Приложение №9; 10) Декларация – списък на строителството и/или проектирането, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, която съдържа стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство, както и дали е изпълнено в съотвествие с нормативните изисквания – Приложение №10 към документацията за участие, придружен с удостоверения за добро изпълнение; 11. Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС; 12. Попълнен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – Част ІІІ, т. А и т. Б, Част ІV, т. А и т. В1а

Дата на изпращане на настоящата информация

13/02/2018  (дд/мм/гггг)