Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530671
BG323, Община Ценово, област Русе, ул. Цар Освободител № 66,, За: Цветомир Петров-Заместник кмет, България 7139, с. Ценово, Тел.: 08122 2510, E-mail: obshtina_cenovo@abv.bg, Факс: 081 222002
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.tsenovo.eu/home..
Адрес на профила на купувача (URL): http://tsenovo.eu/obiava-6-ot-05-02-18%20.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет на поръчката: „Основен ремонт на улици „Стара планина“ и „Вела Пеева" в с. Ценово, община Ценово, област Русе“
Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции.
Обществената поръчка включва извършване на СМР - основен ремонт на следните подобекти:
Подобект №1: Основен ремонт на ул. „Стара планина“ в с. Ценово, община Ценово, област Русе, като уличният участък, който подлежи на основен ремонт е с дължина 425,84 л.м.
Подобект №2: Основен ремонт на ул. „Вела Пеева" в с. Ценово, община Ценово, област Русе, като уличният участък, който подлежи на осноен ремонт е с дължина 275,64 л.м.
Кратко описание на предмета на поръчката. Предметът на поръчката обхваща извършване на основен ремонт на пътната настилка на улици „Стара планина“ и „Вела Пеева" в с. Ценово, община Ценово, област Русе, като уличният участък е с обща дължина 701.48 л.м.
С изпълнението на поръчката в с. Ценово следва да се извършат строително ремонтните работи и операции, които са стандартните за този вид дейност, а именно: Подготвителни и земни работи; Асфалтови работи; Пътни работи; Отводняване на трасето; Организация на движението и ВОБД, включващи: фрезоване, оформяне, почистване, разливане за връзка, полагане и уплътняване на асфалт и всички свързани с това разходи и дейности, в т.ч. и транспортиране и извозване на отпадъците.
Пълна информация относно предмета на поръчката в това число дейности на изпълнение, съществуващо положение, изисквания към строежите и други изисквания се съдържат в Техническата спецификация и Техническият инвестиционен проект, които са неразделна част от документацията за участие.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Срок за получаване на офертите
21/02/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1. Участникът няма право да представя варианти на офертата.
2.Срок на изпълнение на настоящата поръчка: Срокът за изпълнение е по предложение на участниците, като същите в своето Предложение за изпълнение на поръчката следва да предложат Срок за изпълнение на СМР в календарни дни, който да е не по-дълъг от 90 календарни дни и не-по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, който започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво (обр. №2а) съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Срокът приключва с подписването на акта по смисъла на чл.176, ал.1 от ЗУТ (Констативен протокол за приемане на СМР.).
3. Критерий за оценка и избор на изпълнител: Обществената поръчка се възлага въз основа на Икономически най-изгодната оферта, като се определя въз основа на критерия за възлагане „Оптимално съотношение качество - цена”, като начина на формиране е подробно разписан в Раздел IV, т.8 от «Указания за подготовка на офертата», която е неразделна част от документацията за участие.
4. Отваряне на офертите: в заседателната зала на Община Ценово, в с. Ценово, обл. Русе, ул. Цар Освободител № 66 , на 22.02. 2018 г. от 11:00 часа .
5. Когато в първоначално определения срок за получаване на оферти са получени по-малко от три оферти, Възложителят ще удължи първоначалния срок с най-малко три дни, като информация за удължаване на срока ще бъде публикувана на портала на АОП и на сайта в „Профил на купувача“на община Ценово: http://www.tsenovo.eu/obshtestveni-porachki/obiavi-sled-15-04-2016 в раздел „Обяви след 15.04.2016“, в електронното досие на поръчката.
След изтичането на допълнителният срок възложителят ще разгледа и оцени получените оферти, независимо от техният брой.
6. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват упълномощени представители на участниците.
7. Гаранция за изпълнение. Възложителят е поставил изискване за представяне на гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от общата стойност на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
-Парична сума;
- Банкова гаранция;
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Дата на изпращане на настоящата информация