Версия за печат

BG-Плевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

22.01.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 114532352

BG314, Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски ЕАД, бул. Георги Кочев №8А, За: Анна Ковачева, България 5800, Плевен, Тел.: 064 886113, E-mail: aannaa_@abv.bg, Факс: 064 804212

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.umbalpleven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://umbalpleven.com/proceduri-po-zop/obyava-za-sabirane-na-oferti-s-predmet/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва една обособена позиция както следва: Обособена позиция № 1 Лекарствен продукт - “Рembrolizumab“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти


Срок за получаване на офертите

29/01/2018 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Поканата за участие и приложенията към нея са достапни на профила на купувача на Възложителя - www.umbalpleven.com, и от там могат да бъдат изтеглени. 1.Лекарствения продукт следва да бъде с държавно регулирана цена съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ. Оферираните от участниците цени на лекарствените продукти не трябва да превишават стойността, посочена в колона „М” от Приложение №2 от Позитивния лекарствен списък - „Стойност за опаковка, изчислена на база референтна стойност”. 2.Плащането се извършва с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, отложено, в срок не повече от 60 (шестдесет) календарни дни (условието е съобразено с разпоредбите на чл. 3, ал. 5 от ЗЛЗ и чл. 303а, ал. 2 от ТЗ), след извършена доставка и след представяне на следните документи: - Доставна фактура – оригинал 1 /един/ брой и 2 /два/ броя заверени копия; - Приемно-предавателен протокол; - Писмена заявка от възложителя; Изброените документи се представят във Финансова служба на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД - Плевен, подредени в папка. В папката се прилага писмо с опис на съдържащите се в нея документи, като задължително се посочват номерата, датите и броят на приложените документи от всеки вид. 3.Доставките на лекарствения продукт “Рembrolizumab“ се извършва след получаване на писмена заявка в срока, офериран от участника, но не повече от 24 часа, считано от получаване на заявката на възложителя, а при необходимост от спешна доставка, срокът е не повече от 12 часа. 4.Всички разходи – за доставка, свързани с изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка, са за сметка на изпълнителя. 5.Срок на валидност на офертата е 60 (шестдесет) дни, считано от датата на подаването й. 6.Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора изпълнителят представи копия, заверени вярно с оригинала на следните документи: 1/. Свидетелство за съдимост; 2/.Удостоверение от органите по приходите за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП; 3/. Удостоверение от общината по седалището на възложителя за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП; 4/. Удостоверение от общината по седалището на кандидата или участника за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП; 5/. Декларация обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т. 3 – 5 от ЗОП, в случай, че участникът се представлява самостоятелно от повече от едно лице (само в приложимите случаи). 6/. представи документ за платена гаранция за добро изпълнение в размер на 5 (пет) % от стойността на поръчката без ДДС. Възложителят може да сключи договор със следващия класиран участник, когато избраният за изпълнител участник откаже да сключи договор или не се яви за сключването му в определения от възложителя срок, без да посочи обективни причини. Договорът се сключва, съгласно приложения към настоящата документация за участие проект на договор. 7. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. По отношение гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.

Дата на изпращане на настоящата информация

22/01/2018  (дд/мм/гггг)