Поканата за участие и приложенията към нея са достапни на профила на купувача на Възложителя - www.umbalpleven.com, и от там могат да бъдат изтеглени.
1.Лекарствения продукт следва да бъде с държавно регулирана цена съгласно чл. 261а, ал. 1 от ЗЛПХМ. Оферираните от участниците цени на лекарствените продукти не трябва да превишават стойността, посочена в колона „М” от Приложение №2 от Позитивния лекарствен списък - „Стойност за опаковка, изчислена на база референтна стойност”.
2.Плащането се извършва с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, отложено, в срок не повече от 60 (шестдесет) календарни дни (условието е съобразено с разпоредбите на чл. 3, ал. 5 от ЗЛЗ и чл. 303а, ал. 2 от ТЗ), след извършена доставка и след представяне на следните документи:
- Доставна фактура – оригинал 1 /един/ брой и 2 /два/ броя заверени копия;
- Приемно-предавателен протокол;
- Писмена заявка от възложителя;
Изброените документи се представят във Финансова служба на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД - Плевен, подредени в папка. В папката се прилага писмо с опис на съдържащите се в нея документи, като задължително се посочват номерата, датите и броят на приложените документи от всеки вид.
3.Доставките на лекарствения продукт “Рembrolizumab“ се извършва след получаване на писмена заявка в срока, офериран от участника, но не повече от 24 часа, считано от получаване на заявката на възложителя, а при необходимост от спешна доставка, срокът е не повече от 12 часа.
4.Всички разходи – за доставка, свързани с изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка, са за сметка на изпълнителя.
5.Срок на валидност на офертата е 60 (шестдесет) дни, считано от датата на подаването й.
6.Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора изпълнителят представи копия, заверени вярно с оригинала на следните документи:
1/. Свидетелство за съдимост;
2/.Удостоверение от органите по приходите за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП;
3/. Удостоверение от общината по седалището на възложителя за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП;
4/. Удостоверение от общината по седалището на кандидата или участника за липса на обстоятелства, съгласно чл. 54, ал. 1, т. 3 от ЗОП;
5/. Декларация обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т. 3 – 5 от ЗОП, в случай, че участникът се представлява самостоятелно от повече от едно лице (само в приложимите случаи).
6/. представи документ за платена гаранция за добро изпълнение в размер на 5 (пет) % от стойността на поръчката без ДДС.
Възложителят може да сключи договор със следващия класиран участник, когато избраният за изпълнител участник откаже да сключи договор или не се яви за сключването му в определения от възложителя срок, без да посочи обективни причини. Договорът се сключва, съгласно приложения към настоящата документация за участие проект на договор.
7. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. По отношение гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.