Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834
BG411, Технически университет - София, бул. Св. Климент Охридски, № 8, учебен блок 1, кабинет 1317-Деловодство, За: Донка Симеонова – юрисконсулт, отдел ОП, България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.tu-sofia.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/149.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
“Избор на Служба по трудова медицина (СТМ) за абонаментно обслужване по здравословни и безопасни условия на труд на работещите в ТУ - София”, по следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: “Избор на Служба по трудова медицина за абонаментно обслужване по здравословни и безопасни условия на труд на работещите в ТУ – София в София, Правец, Семково, Созопол и Ботевград“.
Обособена позиция № 2: “Избор на Служба по трудова медицина за абонаментно обслужване по здравословни и безопасни условия на труд на работещите в ТУ –София в гр. Пловдив”.
Обособена позиция № 3: “Избор на Служба по трудова медицина за абонаментно обслужване по здравословни и безопасни условия на труд на работещите в ТУ - София в гр. Сливен”.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
85147000
Описание:
Услуги по трудова медицина
Срок за получаване на офертите
25/01/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертите се подават на адрес гр. София, бул. Св. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, ет.3, каб.1317 - Деловодство, ТУ – София.
Офертите ще бъдат отворени на 26.01.2018 г. в 10:00 часа в гр. София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8, Технически университет – София, учебен блок № 1, етаж 2, Заседателна зала на Академичния съвет.
Дата на изпращане на настоящата информация