Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Изпълнение на строително – монтажни и инсталационни работи за увеличаване площта за проверка на пътниците и техния ръчен багаж, ниво +5,25, Терминал 2, летище София”
Предметът на поръчката включва изпълнение на строително – монтажни и инсталационни работи по одобрен проект във фаза „ТП”, одобрени и съгласувани от Възложителя работни чертежи и детайли, техническото задание към документацията за участие, при спазване на цялата законова и подзаконова уредба, регламентираща дейността.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45210000
Описание:
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Срок за получаване на офертите
16/01/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Летище София ЕАД предоставя достъп по електронен път до документацията за обществена поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на Възложителя https://www.sofia-airport.bg//профил-на-купувача/обяви-публични-покани/изпълнение-на-смир-за-увеличаване-площта.
Място за получаване на офертите: в деловодството на "Летище София"ЕАД, гр. София, бул. "Христофор Колумб" № 1, Терминал 1 "Замитаващи пътници" - адмитистративен етаж 2 - стая № 25, всеки работен ден от 8:30 до 17:00 часа до изтичане на срока за подаване на офертите. Назначената от Възложителя комисия ще отвори постъпилите оферти в 14:00 часа на 17.01.2018г., в Заседателната зала на "Летище София" ЕАД, бул. "Христофор Колумб" № 1.
Дата на изпращане на настоящата информация