Версия за печат

BG-Ямбол

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2801-00185

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

04.01.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, Община Ямбол, ул. Г.С.Раковски № 7, За: Свилен Раднев, България 8600, Ямбол, Тел.: 04 6681439 ; 04 6681113, E-mail: radnev@yambol.bg, Факс: 04 6662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/196.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Комплексно почистване на сградата на Община Ямбол и прилежащия й терен – ул.”Г. С. Раковски” № 7, комплексно почистване на помещение в Областен информационен център на ул.”Търговска” № 34, комплексно почистване на сградата на „Безистен” - Културно – информационен център”, с местонахождение гр. Ямбол, идентификатор 87374.537.83.3 УПИ I, кв. 58 по КККР на гр. Ямбол, комплексно почистване на стая 1“и“ и 2“и“, на ет. 2, в сградата на „Военно окръжие – Ямбол“, с местонахождение гр. Ямбол, ул. „Търговска“ № 11”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните


Срок за получаване на офертите

11/01/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Обществената поръчка в частта си за „комплексно почистване на помещение в Областен информационен център на ул.”Търговска” № 34“ е финансирана по проект BG05SFOP001-4.001-0002-C02 „Осигуряване на функционирането на Областен информационен център - Ямбол“, финансиран по Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

Друга информация

1. УКАЗАНИЯ ЗА ИЗГОТВЯНЕТО НА ТЕХНИЧЕСКОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ: Техническо предложение за изпълнение се изготвя по образец № 11 и към него се прилага: а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя - изложение на цялостния подход за изпълнение на поръчката, в свободен текст в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор; г) декларация за срока на валидност на офертата; д) декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо; Участниците могат да получат необходимата информация, свързана със закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд от следните институции: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg Национален осигурителен институт (НОИ) Контактен център: 0700 14 802 Адрес: гр. София, 1303, бул. „Александър Стамболийски” № 62-64 Интернет адрес: www.noi.bg - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. „У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 02/ 8119 443 Предложението за изпълнение по буква б) – част от Техническото предложение, се изготвя в свободен текст, като същото следва да е в съответствие с техническата спецификация и изискванията на възложителя. Участник, чието техническо предложение не отговаря на посочените изисквания, ще бъде отстранен от участие в поръчката. 2. УКАЗАНИЯ ЗА ИЗГОТВЯНЕТО НА ЦЕНОВОТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ: При изготвяне на офертата всеки Участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация и техническите спецификации. Ценовото предложение за изпълнение на обществената поръчка се изготвя по Образец № 12. При разлика между сумите изразени с цифри и думи, за вярно се приема словесното изражение на сумата. От участие в процедурата се отстранява участник, предложил обща цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената в раздел ІI, т. 6 от документацията. 3. Условия за сключване на договор за изпълнение/подизпълнение: Договорът се сключва при условията на чл. 194 от ЗОП. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от поръчката, както и съответствието с поставените критерии за подбор. 1.1. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи : - Свидетелство за съдимост за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 на лицата, подписали декларации по чл. 54, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП (лицата по чл. 54, ал. 2 от ЗОП във връзка с чл. 40 от ППЗОП) освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя; - Декларация по чл. 54..... ...........................=>поради липсата на достатъчно празно място целият текст с информацията от този раздел се намира в Раздел "Друга информация" от образеца на АОП с наименование "ОБЯВА за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП", който е попълнен от Възложителя и се намира на горепосочения линк от Профила на купувача към обществената поръчка

Дата на изпращане на настоящата информация

04/01/2018  (дд/мм/гггг)