Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ЗОП-100-5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

21.12.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

BG331, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. Осми приморски полк №128, За: П. Минков, България 9002, Варна, Тел.: 054 856258, E-mail: p.minkov@ro27.nra.bg, Факс: 052 303587

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3483.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

27000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката: „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации (ПИИ), към пожароизвестителни централи в административните сгради на офиси за обслужване Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции“.1.1. Обособена позиция №1 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталации (ПИИ), към пожароизвестителни централи в административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна“, находящи се в: Гр. Добрич, ул.”Независимост” № 7 – „Фронт офис”; Гр. Добрич, ул. Независимост” № 31 – „Архив”; Гр. Добрич, ул. ”Независимост” № 7 – административна сграда. 1.2. Обособена позиция № 2 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителна инсталация (ПИИ), към пожароизвестителна централа в административната сграда на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна“, находяща се в: Гр. Разград, пл. ”Независимост”№ 1. 1.3. Обособена позиция № 3 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителна инсталация (ПИИ), към пожароизвестителна централа в административната сграда на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна“, находяща се в: - Гр. Русе, ул. ”Майор Атанас Узунов” №19. 1.4. Обособена позиция № 4 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителна инсталация (ПИИ), към пожароизвестителна централа в административната сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна“, находяща се в: Гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8. 1.5. Обособена позиция № 5 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителна инсталация (ПИИ), към пожароизвестителна централа в административната сграда на офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна“, находяща се в: Гр. Търговище, пл. ”Свобода” №1. 1.6. Обособена позиция № 6 - „Абонаментно поддържане (включително доставка на резервни части и консумативи при необходимост) на пожароизвестителни инсталаци (ПИИ), към пожароизвестителни централи в административните сгради на офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна“, находящи се в: Гр. Шумен, пл. ”Освобождение” №2; Гр. Шумен, ул. ”А. Мицкевич” №1, ет.1; Гр. Шумен, ул. ”Цар Иван Александър” №108 /архив/. Абонаментно поддържане следва да се извършва ежемесечно, при стриктно спазване на инструкциите за експлоатация на производителя, стандарт СД CEN/TS 54-14 "Пожароизвестителни системи. Част 14: Указания за планиране, проектиране, инсталиране, въвеждане в експлоатация, използване и поддържане”, изискванията на Наредба № 8121з-647 от 01 октомври 2014 г. за правилата и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на обектите (обн., ДВ бр. 89 от 28 октомври 2014 г.) и чл. 31, ал. 2, т. 1, б. „а“ от Наредба № 8121з-531 от 09 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейност по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради


Срок за получаване на офертите

09/01/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Условия и начин на плащане: 1.1. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в съответния офис за обслужване на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол, съдържащ извършените работи и вложените резервни части и консумативи (Приложение №5), подписан от координатора по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна и фактура. Фактурата се подписва от координатора по изпълнение на договора за съответния офис при ТД на НАП Варна; 1.2. За извършването на абонаментно поддържане на пожароизвестителната инсталация се заплаща абонаментна такса веднъж месечно. Плащането се извършва след изтичане на месеца. 1.3. Възложителят заплаща на Изпълнителя вложените резервни части и консумативи по доставни цени. Под доставна цена се разбира цената, на която Изпълнителят е закупил съответната резервна част или консуматив. Горното обстоятелство се доказва чрез представяне на заверено копие от фактурата за закупените от Изпълнителя резервни части и консумативи, вложени при абонаментното обслужване, при отстраняване на повреда на ПИИ, предмет на обществената поръчка. 1.4. Стойността на вложените резервни части и консумативи, за целия срок на договора за всяка обособена позиция, не следва да надвишава разликата между максимално допустимата стойност на поръчката за съответната обособена позиция и предложената от участника стойност за абонаментна такса за целия период на договора за съответната обособена позиция. 2.Срокът на изпълнение на договора е 30 месеца с начало на изпълнение 06.07.2018г. за офиси за обслужване Добрич,Русе,Силистра,Търговище и Шумен, а за офис за обслужване Разград, от датата на сключване на договора до 06.01.2021 г., или до достигане на максимално допустимата му стойност за съответната обособена позиция, в случай, че това се осъществи в рамките на срока на действие на договора.3.Други условия: 3.1.В срока на изпълнение на поръчката, Възложителят си запазва правото да намали броя на обслужваните обекти в случай на отчуждаване на имоти.3.2.В случай на намаляване броя на пожароизвестителните инсталации, предмет на настоящата обществена поръчка, месечната абонаментна цена се намалява, съответно от предложената в Таблица1 от „Ценово предложение” от участника цена.4.Максимално допустимата стойност на поръчката в размер на 27 000 лв./двадесет и седем хиляди лева/ без ДДС, съответно 32 400 лв./тридесет и две хиляди и четиристотин лева/ с вкл. ДДС в това число: 4.1.За обособена позиция №1– 6 000.00 лв. без ДДС/7 200.00 лв. с вкл. ДДС/;4.2. за обособена позиция №2- 6 400.00 лв. без ДДС/7 680.00 лв. с вкл.ДДС/;4.3.за обслужване обособена позиция №3– 4 000.00 лв. без ДДС/4 800.00 лв. с вкл. ДДС/;4.4. за обособена позиция №4– 4 000.00 лв. без ДДС/4 800.00 лв. с вкл.ДДС/;4.5.за обособена позиция №5–2 600.00 лв. без ДДС/3 120.00 лв. с вкл. ДДС/;4.6.за обособена позиция №6 –4 000.00 лв. без ДДС/4 800.00 лв. с вкл. ДДС/.5.Достъпът до Oбявата за събиране на оферти, заедно с приложените към нея образци и проект на договор е неограничен, пълен, безплатен и пряк в раздел "Профила на купувача", рубрика "Събиране на оферти с обява или покана" на официалния сайт на НАП-www.nap.bg. Оферти се подават в деловодството на ТД на НАП Варна, бул. „Осми приморски полк" № 128, до 17.30 ч. на деня, указан в обявата като краен срок. Възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с три дни,когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти.След изтичане на удължения срок,Възложителят ще разгледа и оцени получените оферти, независимо от техния брой.Назначената от възложителя комисия ще проведе публично заседание от 11:00 ч. в първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферти в административната сграда на ТД на НАП Варна, адрес: гр. Варна,бул."Осми приморски полк" № 128, зала 203. При отваряне няа офертите и обявяване на ценовите предложения могат да присъстват представители на участниците.

Дата на изпращане на настоящата информация

21/12/2017  (дд/мм/гггг)