Версия за печат

BG-Балчик

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

10

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

20.12.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120130

BG332, ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК ТП ПРИ ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ, ул. Черно море № 9, За: инж. Димчо Стефанов, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dlsbalchik.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dlsbalchik.sidp.bg/%d1%82%d0%bf27/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

23855 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: „Доставка на врати и прозорци за ловен дом „ Батово”, собственост на ТП „ ДЛС Балчик” при ДП „ СИДП” гр. Шумен“ Предметът на настоящата поръчка включва доставка на вратопрозорци от иглолистен материал, грундирани и лакирани с естествен цвят, в завършен вид; дървен стъклопакет и сводеста дървена дограма; интериорни врати от иглолистен материал, грундирани и лакирани с естествен цвят, оборудвани с брави за ловен дом „ Батово”, собственост на ТП „ ДЛС Балчик” по количество, посочено в техническа спецификация, неразделна част от документацията.Точните размери на предмета на доставка са посочени в графичен вид към документацията.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44221200, 44221100

Описание:

Врати
Прозорци


Срок за получаване на офертите

28/12/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Настоящата процедура се възлага на основание делегиране на правомощия при условията на чл.7 от ЗОП, съгласно Заповед № 356/29.11.2016г. на Директора на СИДП ДП – Шумен. Вида на процедурата и прогнозната стойност са определени в т. 99 от раздел „ Доставки” в приложение № 1 към Заповед № 461/14.12.2017г на Директора на СИДП ДП – Шумен. Свободен и неограничен безплатен достъп до документацията за участие се предоставя на всички заинтересовани, включително и на АОП, на интернет адреса на Възложителя, посочен в Раздел I, подраздел "Адрес на профил на купувача". Срок за получаване на офертите:28.12.2017г. до 16:00ч. Срок на валидност на офертите: 28.01.2018г. Дата и час на отваряне на офертите: 29.12.2017 от 10.00ч. Място на отваряне на офертите: административна сграда на Възложителя, находяща се на адрес: гр. Балчик 9600, ул. „ Черно море” № 9, общ. Балчик, обл. Добрич.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/12/2017  (дд/мм/гггг)