Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Абонамент за електронен достъп до научни бази данни”, по проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове, в три обособени позиции:
Обособена позиция №1: Абонамент за електронен достъп до научни бази от данни на „EbscoHost”;
Обособена позиция №2: Абонамент за електронен достъп до научни бази от данни на „Springer Link”;
Обособена позиция №3: Абонамент за електронен достъп до научни бази от данни на „JSTOR".
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
72320000
Описание:
Услуги, свързани с бази данни
Срок за получаване на офертите
27/11/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект BG05M2OP001-2.009-0026-С01 „Развитие капацитета на студентите, докторантите, постдокторантите и младите учени от Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – гр. Свищов за провеждане на иновативни научно-практически изследвания в областта на икономиката, администрацията и управлението”, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове
Друга информация
Осигуряването/предоставянето на абонамента до електронните бази данни за научна литература, по която и да е от обособените позиции, трябва се осъществява чрез електронно устройство с Интернет достъп на територията на Република България, чрез предоставени уникални потребителско име и парола или ограничаване по IP адрес за достъп.
Изпълнителят се задължава да предостави достъп до съответната база данни за периода 01.01.2018 г. – 31.12.2018 г., посредством изпратения от Възложителя на Изпълнителя IР обхват до 24 часа след подписване на договора, за което страните съставят приемо-предавателен протокол.
При изготвяне на офертата си всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Представянето на оферта задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в документацията, при спазване на ЗОП.
До изтичането на срока за подаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си.
Всеки участник може да представи само една оферта.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да е подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
Офертата се представя на български език в запечатана, непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя. Върху опаковката участникът посочва наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон/факс/, е-mail адрес, наименованието на поръчката, както и съответната позиция, за която се подава офертата.
Съдържанието на офертата е подробно описано в документацията за участие.
Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно.
Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч.
Дата и час на отварянe на офертите 28.11.2017 г. 13:30 ч.
Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.
Дата на изпращане на настоящата информация