Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 831605806
BG411, УМБАЛЦарица Йоанна-ИСУЛЕАД, Бяло море № 8, За: Румяна Доганова, България 1527, София, Тел.: 02 9432106, E-mail: dogovori@isul.eu, Факс: 02 9432279
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.isul.eu.
Адрес на профила на купувача (URL): www.isul.eu/Profil_na_kupuvacha.htm.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Подобряване условията на труд в УМБАЛ "ЦАРИЦА ЙОАННА-ИСУЛ" ЕАД чрез поставяне на дограма”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45421000
Описание:
Монтажни работи на дограма
Срок за получаване на офертите
01/12/2017 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Финансирането на поръчката е по Договор № BG05M9OP001-1.008-0542-C01 по проект „Повишаване на безопасността и подобряване условията на труд в УМБАЛ"Царица Йоанна-ИСУЛ" ЕАД”, и се осъществява с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”.
Друга информация
Отварянето на офертите ще се извърши на 04.12.2017г. от 10:00 ч. в заседателната зала на изпълнителния директор. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
В случай, че до изтичане на крайния срок за подаване на офертите са получени по-малко от три оферти, на основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП първоначално определения срок за подаване на оферти ще бъде удължен по законоустановения ред.
Повече информация за поръчката може да се намери в Профила на купувача на адрес:
www.isul.eu/Obiavi_art20_ZOP/Oferti_obiava/Obiavi_art20_ZOP_16.html
Дата на изпращане на настоящата информация