Версия за печат

BG-Русе

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

СОО -21

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

14.11.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

BG323, Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Мая Кръстева - Директор на дирекция УТКС; Полина Стоянова - ст. експерт ОП, България 7000, Русе, Тел.: 082 881786; 082 881725, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/332/index.html.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

177500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката: „Строителство на обект „Благоустрояване на жилищен блок Скъта, ж.к. Родина 1, гр. Русе“ Кратко описание: Териториалният обхват на поръчката е терена заключен жилищни блокове „Скъта“, „Тиса“ и „Мала планина“. Територията е елемент от жилищната устройствена зона, част от зона с преобладаващ социален характер. Благоустрояването е незадоволително, настилките на обособените места за паркиране не са в добро състояние, тротоарите са със сериозно нарушени участъци. В квартала застрояването е многоетажно, предимно панелни жилищни сгради Визираното междублоково пространство ж.к. „Родина 1“ да се благоустрои, като по подходящ и оптимален начин да бъдат оформени места за паркиране на леки автомобили с приблизителна площ 2000 кв. м., обслужващи алеи и озеленяване. При ситуиране на паркоместата годните дървесни видове по възможност да бъдат запазени. Да се запази съществуващия вход/изход към паркинга откъм ул. „Чипровци“. При изпълнение на проекта да се имат предвид съществуващите елементи на подземната инфраструктура. За благоустрояване на визирания по-горе район е възложен и изработен технически инвестиционен проект. С проекта се предвижда освен благоустрояването му, но и осигуряване на места за паркиране на автомобили на живущите в района. Елементи на проектната документация са: благоустрояване на района, чрез изграждане на временен паркинг, в т.ч. отводняването му, изграждане на пешеходни алеи и осветление на района. Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности: Строителство, в това число: - временно строителство; - демонтажни работи; - доставка на необходимите материали и оборудване; - строително – монтажни работи; - изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; - геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; - всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване и/или удостоверение за въвеждане в експлоатация; - дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство. При изпълнение на строително-ремонтните работи да се използват материали, отговарящи на БДС и се спазва пълният технологичен ред при извършване на отделните видове работа, съгласно Техническата спецификация. Да се спазва Наредба №2 за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата обява.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

29/11/2017 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Когато в първоначално определения срок за получаване на оферти са получени по-малко от три оферти, възложителят ще удължи първоначалния срок, като информация за удължаване на срока ще бъде публикувана на портала на АОП и на сайта на официалната интернет страница на Община Русе - http://ruse-bg.eu, раздел „Текуща информация“, „Обществени поръчки – профил на купувача след 14.04.2016 г.“, в електронното досие на поръчката.

Дата на изпращане на настоящата информация

14/11/2017  (дд/мм/гггг)