Версия за печат

BG-Велинград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

75287

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

25.10.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000351580

BG423, община Велинград, бул.Хан Аспарух №35, За: Мария Николова, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina@velingrad.bg, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.velingrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=75287&companyId=21202.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

125000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител на строително-монтажните работи за изграждане и ремонт на улици в с.Кръстава, с.Биркова и с.Драгиново, община Велинград.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

13/11/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2. Административни сведения /Образец №2/. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 3. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 4. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 5. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/; 6. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №7/; 7. Декларация от членове на обединение /Образец №8/; 8. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /Образец №13/; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /Образец №5/. 10. Доказателство за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти втора група, трета категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя – копие от удостоверение и валиден талон към него; 11. Доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност" – копие от застраховката; 12. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката /Образец №12/; 13. Копие от сертификат за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. 14. Копие от сертификат за опазване на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004 /2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. 15. Техническо предложение /Образец №9/; 16.Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №10/; 17.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд /Образец №14/; 18. Ценово предложение/ Образец № 11/. Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферта, критериите за подбор, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача на община Велинград, посочен в настоящата информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

10/11/2017  (дд/мм/гггг)