„Доставка на траурни стоки по обособени позиции”
Доставка на траурни стоки по обособени позиции, съгласно приложени Технически спецификации. Предметът на обществената поръчка включва три обособени позиции:
1.Обособена позиция – ОП 1 „Доставка на ковчези”;
2.Обособена позиция – ОП 2 „Доставка на надгробни знаци”;
3. Обособена позиция - ОП 3 „Доставка на погребални стоки“
Обществената поръчка предвижда доставка на траурни стоки, необходими за Oбщинско предприятие „Обреден Дом“ към Община град Добрич.
Характеристиките на стоките, както и техните прогнозни количества са подробно описани в Техническите спецификации към Указанията за обществената поръчка. Срок за изпълнение на поръчката – 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на подписване на договора, но не по – рано от 01.01.2018 г. Доставките на артикулите се извършват в срок до два работни дни от предварителна заявка за необходимите по вид и количество стоки.
Право да подаде оферта има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на изискванията от Възложителя, посочени в настоящата обява, указанията, образците и приложенията към нея. Оферти могат да се подават за една, за повече или за всички обособени позиции. Възложителят отстранява от участие във възлагането на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и 7 ЗОП, а именно: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а -159г. чл. 172. чл. 192а, чл. 194 - 217. чл. 219 - 252. чл. 253 - 260. чл. 301 - 307. чл. 321. 321а и чл, 352 - 353е от Наказателния кодекс; 2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна; 3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила; 4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 ЗОП; 5. е установено, че: а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор; 6.е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.През последните три години преди датата на подаване на офертата, участникът следва да има поне 1 (една) изпълнена доставка, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка.
* Под „доставки, сходни с предмета на обществената поръчка“, следва да се разбира: производство и/или търговия на траурни стоки.
* Доставките се считат за „изпълнени”, когато изпълнението е приключило в рамките на заложения от Възложителя период.
За удостоверяване съответствието си с поставеното изискване участникът представя Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.