Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

РД07-0082

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

18.10.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Виктор Николов, Вержиния Даскалова, България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno3@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

135225 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

"Извършване на строително-монтажни работи /СМР/ в административни сгради, ползвани от териториални структури на Агенцията за социално подпомагане" по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 - Извършване строително-монтажни работи на административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Ихтиман, находяща се в гр. Ихтиман, ул. „Иван Вазов“ № 10; Обособена позиция №2 - Извършване строително-монтажни работи на административна сграда, ползвана от Дирекция „Социално подпомагане“ – Люлин, находяща се в гр. София, ж.к. "Люлин", ул. „309“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45260000, 45310000, 45410000, 45420000, 45430000, 45432000, 45440000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Работи по полагане на мазилка
Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи
Работи по полагане на подови настилки и стенни облицовки
Други работи по полагане на подови настилки, стенни покрития и тапети
Работи по боядисване и стъклопоставяне


Срок за получаване на офертите

25/10/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Срокът за изпълнение на поръчката е: до 30 (тридесет) календарни дни от датата на сключване на договора - за обособена позиция № 1 и до 28 (двадесет и осем) календарни дни от датата на сключване на договора, но не по- късно от 10.12.2017 г. Плащането на издадените фактури по съответните обообени позиции ще се извърши централизирано от ЦУ на АСП, както следва: . авансово плащане, в размер до 20% (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Авансът е платим в срок до 7 календарни дни от сключването на договора за обществена поръчка; окончателно плащане в срок до 20 календарни дни от приемане на доклада за извършената строително-монтажна дейност, но не по-късно от края на бюджетната 2017 г. Съдържанието на офертите за всяка от обособените позиции се представя в запечатана непрозрачна опаковка в деловодството на АСП, ул. "Триадица" № 2, партер, стая № 4, гр. София. Върху плика се отбелязва изрично: предметът на възлагането по ЗОП и съответната обособена позиция; наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес. Офертите не подлежат на отваряне в деловодството. Постъпилите оферти ще бъдат отворени при условията на чл. 97, ал. 3 ППЗОП на 26.10.2017г. от 10:00 часа в административната сграда на АСП, гр. София, ул. "Триадица" №2. Неразделна част от настоящата обява са следните приложения, които са публикувани и са достъпни в електронното досие на обществената поръчка в профила на купувача на официалната интернет - страница на АСП с линк http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva : 1. Обява по чл. 20, ал. 3 от ЗОП; 2. Оферта за обособена позиция (Приложение 1 към обявата); 3. Техническа спецификация за обособена позиция (Приложение 2 към обявата); 4. КСС за обособена позиция (Приложение 3 към обявата); 5. Техническо предложение за обособена позиция (Приложение 4 към обявата); 6. Ценово предложение за обособена позиция (Приложение 5 към обявата); 7. Линеен план график за обособена позиция (Приложение 6 към обявата); 8. Списък специалисти за обособена позиция (Приложение 7 към обявата); 9. Декларация по чл. 97, ал. 5 ППЗОП във връзка с чл. 54, ал. 1, т. 1 – 5 и 7 от ЗОП (Приложение 8 към обявата); 10. Проект на договор за обособена позиция (Приложение 9 към обявата); 11. Представяне на участник (Приложение 10 към обявата); 12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение 11 към обявата); 13. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение 12 към обявата); 14. Списък по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата за възлагане с обява (Приложение 13 към обявата); 15. Декларация за срок на валидност на офертата (Приложение 14 към обявата); 16. Декларация по чл.39, ал.3, т.1, б “в“ от ППЗОП за съгласие с клаузите на приложения проект на договор за обособена позиция (Приложение 15 към обявата);

Дата на изпращане на настоящата информация

18/10/2017  (дд/мм/гггг)