Версия за печат

BG-гр. Златарица

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

ООП-2-2017

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

12.10.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000122844

BG321, Средно училище Св.св.Кирил и Методий, ул. Димитър Палев № 3-5, За: Христина Ганчева, България 5090, гр. Златарица, Тел.: 0618 98659, E-mail: souzlatarica@mail.bg, Факс: 0618 98659

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.bgschool.net/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bgschool.net/profilnakupuvacha.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

66000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на обществената поръчка: “Извършване на специализиран превоз на ученици по утвърдена транспортна схeма за учебната 2017/2018 година, съгласно маршрутни разписания". Кратко описание: предоставяне на услуга по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП, изразяваща се в извършване на специализиран превоз на ученици през учебната 2017/2018 година на територията на община Златарица до СУ "Св.св.Кирил и Методй" гр. Златарица по утвърдени маршрути. Автобусният превоз се осъществява всеки учебен ден, съгласно заповед на Министъра на образованието и науката за определяне на график на учебното време за учебната 2017/2018 година. Място за изпълнение на ОП е на територията на община Златарица. Удължаване срока на основание чл.188, ал.2 от ЗОП

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници


Срок за получаване на офертите

17/10/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Във връзка с удължаване срока на основание чл.188, ал.2 от ЗОП, офертите на участниците ще се приемат всеки ден от 13.10.2017 до 17.10.2017г. в деловодството на СУ Св.св.Кирил и Методий от 09:00ч. до 17:00 часа на адрес: гр. Златарица, община Златарица, обл.Велико Търново, ул. Димитър Палев №3-5. Постъпилите предложения ще бъдат отворени в канцеларията на СУ “Свети Свети Кирил и Методий“ град Златарица на адрес: град Златарица, ул. Димитър Палев №3-5 на 18.10.2017г. в 08:30 часа.

Дата на изпращане на настоящата информация

12/10/2017  (дд/мм/гггг)