Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: К. Костадинов, България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg, Факс: 02 98593139
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предметът на обществената поръчка е: „Услуги свързани с почистване на моторни превозни средства /МПС/ на ЦУ на НАП и ТД на НАП ГДО“, което включва:
- външно измиване на МПС с пароструйка и/или водоструйка и миещ автокозметичен препарат;
- подсушаване на външните повърхности на купето, стъклата и огледалата;
- почистване на колонки на врати, багажник и прагове;
- почистване с препарат на джанти, тасове и гуми от замърсявания;
- комплексно измиване и почистване, освен описаното външно измиване включва и вътрешно почистване на автомобила, почистване в дълбочина с прахосмукачка (специализирана почистваща машина) и/или ръчно на замърсявания по седалки, под, фабрично или допълнително поставени стелки и багажник;
- почистване на прах на вътрешни повърхности и детайли в купето на МПС;
- почистване на вътрешната повърхност на стъкла, огледало, табло и прагове с почистващи препарати;
- пране на седалки с подходящ препарат и подсушаване.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
50112300
Описание:
Измиване, почистване и други подобни услуги, свързани с автомобили
Срок за получаване на офертите
06/10/2017 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
1. Условия, срок и начин на плащане:
Извършените услуги се заплащат по банков път, до 30 дни след представяне на оригинална фактура на името на съответната структура на НАП /ЦУ на НАП или ТД на НАП ГДО/. Всяка фактура следва да бъде придружена с обобщен приемо-предавателен протокол за извършените услуги (Приложение № 6), подписан от представител на изпълнителя и определения от възложителя координатор за съответната структура на НАП.
2. Срок на договора и максимално допустима стойност: Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, от датата на сключване на договора, до изчерпване максимално допустимата стойност на договора в размер на 5200.00 лв. без ДДС или 6240.00 лв. с ДДС.
В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.
Изпълнителят следва да посочи координиращо лице, което да е на разположение на Възложителя по време на изпълнението през целия срок на договора, в рамките на работните дни, в това число да предостави координати за връзка, а именно: адрес за кореспонденция / електронен адрес (e-mаil) и факс (ако Изпълнителят ще ползва такъв). При необходимост от промяна на координатора и/или на предоставените координати за връзка, Изпълнителят следва да уведоми писмено Възложителя, не по-късно от 3 (три) дни преди нейното реализиране.
Оферти се подават в деловодството на ЦУ на НАП, в гр.София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52, до 17.30 ч. на деня, указан в обявата като краен срок. Възложителят удължава срока за получаване на оферти, посочен в раздел III, с 3 дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане на удължения срок, Възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой.
НАП предоставя достъп по електронен път до обявата и приложенията към нея, съдържащи:
1. Технически спецификации на поръчката;
2. Изисквания за участие;
3. Образец на техническо предложение;
4. Образец на ценово предложение;
5. Проект на договор.
6. Декларации и образец на протокол за извършване на услугата, които могат да бъдат намерени в досието на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", "Събиране на оферти с обява или покана".
Дата на изпращане на настоящата информация