Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ЗОП-12-00-9

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.09.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: В. Додова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg, Факс: 02 98593139

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3377.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

150000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на обществената поръчка: „Преустройство на отоплителна инсталация в сградата на офис Силистра към ТД на НАП Варна, с адрес: гр. Силистра, ул. „Скобелев“ №8“. Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително-монтажни работи по преустройство на отоплителната инсталация, чрез доставка и монтаж на високотемпературна термопомпа и спомагателно оборудване – буферен съд, тръби, арматура и други принадлежности, в сградата на офис Силистра към ТД на НАП Варна, находяща се в гр. Силистра, ул. „Скобелев ” №8. В обхвата на поръчката са включени следните дейности: - доставка и монтаж на високотемпературна термопомпа и спомагателно оборудване – буферен съд, тръби, арматура и други принадлежности; - СМР по преустройство на съществуващата отоплителна инсталация на сградата; - подвързване към съществуващата захранваща мрежа – Електро, ОВК и ВК; - въвеждане на обекта в експлоатация;

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45331100

Описание:

Строителни и монтажни работи на отоплителни тръбопроводни инсталации


Срок за получаване на офертите

05/10/2017 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Условия, срок и начин на плащане: Заплащането на извършената работа по преустройство на отоплителната инсталация на сградата на офис силистра към ТД на НАП Варна се извършва от възложителя в лева по банков път, чрез ЦУ на НАП, в срок до 30 (тридесет) дни след получаване на оригинална фактура, издадена от изпълнителя, въз основа на подписан от координатора по договора обобщен протокол, с който се удостоверява, че са изпълнени всички дейности, предмет на обществената поръчка, съставен на база подписани всички предходни протоколи. Фактурата се подписва от координатора по договора. 2. Срок на договора: Дейностите по: • доставка и монтаж на високотемпературна термопомпа и спомагателно оборудване – буферен съд, тръби, арматура и други принадлежности; • СМР по преустройство на съществуващата отоплителна инсталация на сградата; • подвързване към съществуващата захранваща мрежа – Електро, ОВК и ВК; • въвеждане на обекта в експлоатация; следва да се извършат за срок, който не може да бъде по-дълъг от 40 (четиридесет) календарни дни, считано от датата на сключването на договор за възлагане на поръчката. Изпълнението на поръчката се счита за приключило с въвеждането на обекта в експлоатация, удостоверено с подписване на обобщен протокол. От датата на подписване на обобщения протокол започват да текат всички предложени от участника, определен за изпълнител, гаранционни срокове. Гаранционният срок на доставените и монтирани съоръжения, не може да бъде по-кратък от този на производителя. Гаранционният срок за изпълнените СМР не може да бъде по-кратък от 60 месеца (съгласно чл. 20, ал. 3 и ал. 4, т. 4 от Наредба № 2 от 31 Юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството, обн. ДВ. бр. 72 от 15.08.2003 г.) и не следва да надвишава 96 месеца. 3. Максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката е 150 000.00 лева без ДДС. Предложената от участника цена за цялостно изпълнение на поръчката не следва да надвишава посочената стойност. В случай че предложената цена за изпълнение надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано. 4. Изпълнителят следва да посочи координиращо лице, което да е на разположение на Възложителя по време на изпълнението през целия срок на договора, в рамките на работните дни, в това число да предостави координати за връзка, а именно: адрес за кореспонденция / електронен адрес (e-mаil) и факс (ако Изпълнителят ще ползва такъв). При необходимост от промяна на координатора и/или на предоставените координати за връзка, Изпълнителят следва да уведоми писмено Възложителя, не по-късно от 3 (три) дни преди нейното реализиране. Оферти се подават в деловодството на ЦУ на НАП, в гр.София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52, до 17.30 ч. на деня, указан в обявата като краен срок. Възложителят удължава срока за получаване на оферти със 3 дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане на удължения срок, Възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой. НАП предоставя достъп по електронен път до обявата и приложенията към нея, съдържащи: 1. Технически спецификации на поръчката; 2. Изисквания за участие; 3. Образец на техническо предложение; 4. Образец на ценово предложение; 5. Проект на договор, 6. Декларации и образци на списъци, които могат да бъдат намерени в досието на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", "Събиране на оферти с обява или покана".

Дата на изпращане на настоящата информация

15/09/2017  (дд/мм/гггг)