Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Пълно сервизно обслужване, ремонт, презареждане и заверка на пожарогасители и закупуване на пожарогасители за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
50413200, 35111320, 35111000, 35113300, 35111500, 44423400, 44423450
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на пожарогасители
Преносими пожарогасители
Противопожарно оборудване
Инсталации, свързани с осигуряване на безопасност
Пожарогасителни системи
Сигнализационни табели и свързани с тях артикули
Указателни табелки
Срок за получаване на офертите
15/09/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от датата на сключване на договора или до достигане на пределната стойност от 66 000.00 лв. /шестдесет и шест хиляди лева/ без ДДС. При достигане на максималната финансова рамка, договорът се прекратява предсрочно, едностранно и без предизвестие.
Услугите по пълно сервизно обслужване, ремонт, презареждане и заверка на всички налични пожарогасители, с които са оборудвани административни сгради, ползвани от Централно управление на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури в страната ще се възлагат въз основа на подадени периодични заявки чрез отговорните длъжностни лица в РДСП и ЦУ на АСП. Плащането на издадените фактури ще се извършва централизирано от ЦУ на АСП в срок до 20 календарни дни за всяка издадена фактура, придружена с протоколи за предаване и приемане на пожарогасители, на които е извършено техническо обслужване, презареждане или хидростатично изпитване на устойчивост на налягане (в комбинация или поотделно) или приемо-предавателен протокол за извършена доставка, надлежно подписан от двете страни.
Съдържанието на офертите се представя в запечатана непрозрачна опаковка в деловодството на АСП, ул. "Триадица" № 2, партер, стая № 4, гр. София. Върху плика се отбелязва изрично: предметът на възлагането по ЗОП; наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес.
Офертите не подлежат на отваряне в деловодството. Постъпилите оферти ще бъдат отворени при условията на чл. 97, ал. 3 ППЗОП на 18.09.2017г. от 10:00 часа в административната сграда на АСП, гр. София, ул. "Триадица" №2.
Дата на изпращане на настоящата информация