Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

01-21-16

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

21.07.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

BG412, БДЖ - Товарни превози ЕООД, гр. София, ул. Иван Вазов 3, За: Мартина Георгиева, България 1080, София, Тел.: 0889 400707, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://bdzcargo.bdz.bg/bg/obiavi-za-obshtestveni-poruchki/osiguriavane-na-internet-mrejaorganizirana-v-edinna-korporativna-virtualna-chastna-mreja-vpn-za.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69990 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Осигуряване на интернет мрежа, организирана в единна корпоративна виртуална частна мрежа (VPN) за нуждите на дружеството за срок от една година”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72411000

Описание:

Доставчици на интернет услуги (ISP)


Срок за получаване на офертите

31/07/2017 , 16:45 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Описание на приложенията към обявата: 1. Техническо задание на Възложителя; 2. Техническо предложение на Участника; 3. Ценово предложение на Участника; 4. Проекто договор за извършване на услугата; 5. Представяне на участника; 6. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ЗОП за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ЗОП за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП; 8. Декларация по чл. 39, ал. 3, т. 1, б. „в” от ППЗОП; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; 10. Декларация по чл. 101, ал. 11 от ЗОП; 11. Декларация по чл. 66, ал. 1 ЗОП; 12. Декларация по чл. 39, ал. 3, т. 1, б. „г” от ППЗОП; 13. Декларация, че участникът разполага с Help Desk система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти, съгласно точка 4.4. от Техническото задание на Възложителя; 14. Декларация, че участникът разполага с център за денонощна техническа поддръжка и възможност за осигуряване на непрекъснато обслужване, съгласно точка 4.3. от Техническото задание на Възложителя; 15. Образец на гаранция за изпълнение на договора; 16. Указания за подготовката на офертата за участие; 17. Опис на представените документи, подписан и подпечатан от представляващия участника по търговската му регистрация.

Дата на изпращане на настоящата информация

21/07/2017  (дд/мм/гггг)