Доставка на нови, нерециклирани резервни части и компоненти за компютърна, копирна и периферна техника на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури
Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца или до достигане на пределната стойност от 70 000 лв. без ДДС. При достигане на максималната финансова рамка, договорът се прекратява предсрочно, едностранно, без предизвестие.
Възложителят/съответният териториален представител заплаща цената по банков път в срок до 20 (двадесет) дни след представяне на фактурата и прилежащите към нея документи, удостоверяващи реалното извършване на съответните доставки, чрез банков превод по банковата сметка на изпълнителя. Доставката на резервни части, консумативи и компоненти в ЦУ на АСП е на база на утвърдени заявки от Възложителя, в срок не по-дълъг от 10 /десет/ работни дни от получаването на съответната заявка.
Съдържанието на офертите се представя в запечатана непрозрачна опаковка в деловодството на АСП, ул. "Триадица" № 2, партер, стая № 4, гр. София. Върху плика се отбелязва изрично: предметът на възлагането по ЗОП; наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес.
Офертите не подлежат на отваряне в деловодството. Постъпилите оферти ще бъдат отворени при условията на чл. 54, ал. 2 ППЗОП на 12.07.2017г. от 10:00 часа в административната сграда на АСП, гр. София, ул. "Триадица" №2.
Неразделна част от настоящата обява са следните приложения, които са публикувани и са достъпни в електронното досие на обществената поръчка в профила на купувача на официалната интернет - страница на АСП с линк
1. Техническа спецификация за периферна техника (Приложение №1);
2. Техническа спецификация за компютърна техника (Приложение №2);
3. Техническо задание (Приложение №3);
4. Методика за оценка на офертите (Приложение №4);
5. Ценови параметри на най – често заявяваните резервни части (Приложение №5);
6. Представяне на участник (Приложение №6);
7. Декларация по чл. 97, ал. 5 ППЗОП във връзка с чл. 54, ал. 1, т. 1 – 5 и 7 от ЗОП (Приложение №7);
8. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение №8);
9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №9);
10. Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последнaта 1 (една) година, считано от датата на подаване на офертата за възлагане с обява (Приложение №10);
11. Декларация за срок на валидност на офертата (Приложение №11);
12. Декларация по чл.39, ал.3, т.1, б “в“ от ППЗОП за съгласие с клаузите на приложения проект на договор (Приложение №12);
13. Проект на договор (Приложение №13).