Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ем. Лазарова, България 1000, София, Тел.: 02 98593155, E-mail: e.lazarova@nra.bg, Факс: 02 98593139
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/page?id=302.
Предметът на обществената поръчка е: „Модернизиране на IP телефонна централа Cisco Call Manager на ТД на НАП Варна“, което включва:
1. Обновяване на Cisco Call Manager;
2. Обновяване на Cisco MCS 7825I, съвместим с обновения Cisco Call Manager и по одобрена спецификация от производителя;
3. Техническа поддръжка, включваща:
3.1. Софтуерната техническа поддръжка.
3.2. Хардуерната техническа поддръжка.
1. Условия, срок и начин на плащане:
Общата цена за изпълнение на поръчката, съгласно ценовото предложение на участника, ще бъде заплатена от ЦУ на НАП по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни от получаване на издадена от изпълнителя оригинална фактура и въз основа на посочените в раздел III, т. 4 от Техническите спецификации двустранно подписани протоколи.
2. Срок на договора: в техническото си предложение, представено по образец на възложителя (Приложение №7) участникът следва да посочи срок за изпълнение на поръчката, като съобрази, че максимално допустимият срок за изпълнение на поръчката е до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора за възлагане на поръчката. В рамките на предложения срок за изпълнение, изпълнителят следва да извърши доставката, инсталирането, конфигурирането и миграцията на съществуващата система към новата версия.
В случай че предложеният от участника срок надвишава максимално допустимия, предложението няма да бъде оценявано и класирано.
3. Максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката е 69 999.00 лева без ДДС, съответно 83 998.80 лева с ДДС.
Предложената от участника цена за цялостно изпълнение на поръчката не следва да надвишава посочената стойност. В случай че предложената цена за изпълнение надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано.
4. Изпълнителят следва да посочи координиращо лице, което да е на разположение на Възложителя по време на изпълнението през целия срок на договора, в рамките на работните дни, в това число да предостави координати за връзка, а именно: адрес за кореспонденция / електронен адрес (e-mаil) и факс (ако Изпълнителят ще ползва такъв). При необходимост от промяна на координатора и/или на предоставените координати за връзка, Изпълнителят следва да уведоми писмено Възложителя, не по-късно от 3 (три) дни преди нейното реализиране.
Оферти се подават в деловодството на ЦУ на НАП, в гр.София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52, до 17.30 ч. на деня, указан в обявата като краен срок. Възложителят удължава срока за получаване на оферти със 3 дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане на удължения срок, Възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой.
НАП предоставя достъп по електронен път до обявата и приложенията към нея, съдържащи: 1. Технически спецификации на поръчката; 2. Изисквания за участие; 3. Образец на техническо предложение; 4. Образец на ценово предложение; 5. Проект на договор, 6. Декларации и образци на списъци, които могат да бъдат намерени в досието на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", "Събиране на оферти с обява или покана".