Версия за печат

BG-гр.София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

01-21-11

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

29.05.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 175403856

BG32, „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, ул. „Иван Вазов” № 3, За: инж. Катя Стоянова – отдел Обществени поръчки и проекти, по документацията за участие и инж. Божидар Минев – отдел Ремонт на локомотиви по техническата част., България 1080, гр.София, Тел.: 0882 025755; 0888 377113, E-mail: opp_tp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://bdzcargo.bdz.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://bdzcargo.bdz.bg/bg/profile.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

60025.52 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

"Доставка на резервни части за авариен ремонт на електрически локомотив 61-016 , собственост на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД , делима на 22 обособени позиции"

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

42124000, 31680000, 31710000, 42122170, 42141400

Описание:

Части за помпи, компресори, машини или двигатели
Електрически принадлежности и аксесоари
Електронно оборудване
Маслени помпи
Маховници и ролки


Срок за получаване на офертите

19/06/2017 , 16:45 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП, Възложителя удължава срока за получаване на оферти по настоящата обществена поръчка с предмет: "Доставка на резервни части за авариен ремонт на електрически локомотив 61-016 , собственост на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД , делима на 22 обособени позиции", с 6 (шест) календарни дни, считано от изтичането на определения в обява с рег. № 01-21-11/29.05.2017 г., краен срок за получаване на оферти - 19.06.2016 г. в 16:45 ч., тъй като не са получени минимално изискуемите по закона три оферти за всяка една обособена позиция. След изтичане на срока, посочен в Раздел ІІІ от настоящия документ, Възложителят ръзглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой за всяка една обособена позиция. Дата и час на отваряне на офертите: 20.06.2016 г. в 09:00 ч. Място на отваряне на офертите: административната сграда на Централно управление на „БДЖ - Товарни превози” ЕООД, находяща се в гр. София, п.к.1080, ул.”Иван Вазов” № 3.Подадените оферти ще бъдат отворени публично на датата и часа, посочени в обявата, в сградата на възложителя на адрес: гр. София, ул.Иван Вазов 3, ет.2. На отварянето могат да присъстват представители на участниците. Обявата и другите документи, свързани с обществената поръчка, са публикувани в раздела на обществената поръчка с горицитирания предмет, в профила на купувача на следния адрес: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/obiavi-za-obshtestveni-poruchki/-dostavka-na-rezervni-7591-za-avarien-remont-61016-bdz-cargo.html.

Дата на изпращане на настоящата информация

13/06/2017  (дд/мм/гггг)