Версия за печат

BG-Монтана

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

12/12-00-21

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

05.05.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201534

BG312, Национална здравноосигурителна каса чрез Районна здравноосигурителна каса Монтана, Бул. Трети матр № 41, За: Даниела Пъневска, България 3400, Монтана, Тел.: 00395 96396102, E-mail: montana@nhif.bg, Факс: 00395 96396111

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/856.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

2083.33 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК- Монтана”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

44316000, 31680000, 34913000

Описание:

Железария
Електрически принадлежности и аксесоари
Различни видове резервни части


Срок за получаване на офертите

17/05/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Изпълнителят следва да доставя артикули, които напълно съответстват на Техническата спецификация на Възложителя. При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им. Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. След получаване на писмената заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен транспорт за собствена сметка, следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на адреса на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на подаване на заявката от Възложителя. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати и/или декларации за съответствие, съобразно изискванията на българското законодателство и законодателството на ЕС. Дата и част на разглеждане на офертите: НА 18.05.2017г. от 11:00 часа в сградата на РЗОК Монтана, бул. Трети март № 41, стая 102

Дата на изпращане на настоящата информация

05/05/2017  (дд/мм/гггг)