Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201534
BG312, Национална здравноосигурителна каса чрез Районна здравноосигурителна каса Монтана, Бул. Трети матр № 41, За: Даниела Пъневска, България 3400, Монтана, Тел.: 00395 96396102, E-mail: montana@nhif.bg, Факс: 00395 96396111
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/856.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК- Монтана”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
44316000, 31680000, 34913000
Описание:
Железария
Електрически принадлежности и аксесоари
Различни видове резервни части
Срок за получаване на офертите
17/05/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Изпълнителят следва да доставя артикули, които напълно съответстват на Техническата спецификация на Възложителя.
При необходимост Възложителят може да закупува артикули, които не са описани в Техническата спецификация на Възложителя. Те се доставят на цени, които са актуални в обекта на изпълнителя към момента на доставката им.
Доставките следва да се осъществяват след подадена от възложителя писмена заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка.
След получаване на писмената заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен транспорт за собствена сметка, следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цена, съгласно ценовото предложение на изпълнителя в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.
Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове артикули на адреса на Възложителя в рамките на 2 (два) работни дни, считано от датата на подаване на заявката от Възложителя.
За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание.
Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати и/или декларации за съответствие, съобразно изискванията на българското законодателство и законодателството на ЕС.
Дата и част на разглеждане на офертите: НА 18.05.2017г. от 11:00 часа в сградата на РЗОК Монтана, бул. Трети март № 41, стая 102
Дата на изпращане на настоящата информация