Версия за печат

BG-Казанлък

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2017-2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

27.04.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540149

BG344, Териториално поделение Държавно горско стопанство Казанлък към Югоизточно държавно предприятие Сливен, гр.Казанлък, ул. Освобождение №19, За: Ивайло Антонов - Зам.Директор, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 64776, E-mail: dgskazanluk@uidp-sliven.com, Факс: 0431 64775

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://uidp-sliven.com/procedures/1009.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

1300 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните услуги : дейности по демонтаж, монтаж, ремонт, включително доставка на резервни части, материали, консумативи, престой при необходимост по поръчка на Възложителя ТП ДГС Казанлък за извършване на ремонт на Котел и отоплителна инсталация. Процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет “Текущ ремонт на котел и отоплителна инсталация на ТП ДГС Казанлък“ се обявява с цел избиране на Изпълнител за извършване на услуги по ремонт на котел вид „ATMOS” и отоплителна инсталация, описани в Техническата спецификация – Приложение № 1, неразделна част от настоящата документация за нуждите на ТП ДГС Казанлък. Ремонта следва да се извърши в срок до 60 календарни дни от сключването на договора или до изчерпване на финансовият ресурс на Възложителя. Ремонтните дейности по котела и отоплителната инсталация се извършат с цел котела и отоплителната инсталация да се подготвят за експлоатиране за предстоящия отоплителен сезон 2017 – 2018 г.. Изпълнителят следва да достави резервните части, необходими за ремонта, като Възложителят ще му ги заплати по закупените от него цени на дребно. Всички дейности по ремонт се извършват съгласно изискванията, установени от производителя на съответната техника /котел и инсталация/, след получаване на поръчка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя на мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, ул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията. Влаганите при ремонта резервни части, материали да бъдат нови (неупотребявани и нерециклирани) и да отговарят на нормативно установените изисквания за произход и качество в Република България, както и да притежават сертификат за произход и качество. При необходимост от подмяна на дефектирала част, новата ще се влага след предварително съгласуване и изразено писмено съгласие на Възложителя. При доставяне на необходимите резервни части, същите следва да бъдат в съответна опаковка с ненарушена цялост. Материалите, характеризиращи се като чупливи следва да бъдат доставяни в подходяща опаковка, гарантираща тяхната цялост.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


Срок за получаване на офертите

04/05/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Всяка оферта трябва да съдържа попълнени и подписани следните Образци : 1.Списък на документитe съдържащи се в офертата - формат на участника 2.ЕЕДОП – Образец №1 3.Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители – Образец №2. 4.Декларация от подизпълнители – Образец №2а 5.Декларация за приемане на клаузите на проекта на договор – Образец №3 6.Техническо предложение - Образец №4 7.Декларация, че са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Образец №5; 8.Декларация за срок на валидност на офертата - Образец №6; 9.Ценово предложение – Образец №7; Офертите трябва да бъдат подадени до 17:00 часа на 04.05.2017 г. в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19, от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферта изпратена по пощата или с куриер, трябва да е постъпила в деловодството на поделението в срока определен за приемане на офертите, в противен случай тя не се разглежда и се връща на кандидата. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 05.05.2017 г. от 11:00 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Участник, който при изготвяне на офертата не е извършил обявените от възложителя условия и не е представил някои от изискуемите документи ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.

Дата на изпращане на настоящата информация

27/04/2017  (дд/мм/гггг)