Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2017 г. или до достигане на максималната финансова рамка от 70 000.00 лв. без ДДС. При достигане на максималната финансова рамка, договорът се прекратява предсрочно, едностранно, без предизвестие.
Възложителят/съответният териториален представител заплаща цената по банков път в срок до 20 календарни дни от приемане на доставката срещу представени: оригинална фактура, сертификат за произход и производство при всяка доставка, информационен лист за безопасност, декларация за срок на годност, приемо-предавателен протокол, инструкция за работа на български език и протокол за извършен входящ контрол без забележки.
Доставката на хигиенните материали и средства за почистване ще бъде: еднократна за РДСП и периодична за ЦУ на АСП, въз основа на централизирано подадени писмени заявки от Възложителя, в рамките на максималната финансова рамка на поръчката.
Съдържанието на офертите се представя в запечатана непрозрачна опаковка в деловодството на АСП, ул. "Триадица" № 2, партер, стая № 4, гр. София. Върху плика се отбелязва изрично: предметът на възлагането по ЗОП; наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес.
Офертите не подлежат на отваряне в деловодството. Постъпилите оферти ще бъдат отворени при условията на чл. 54, ал. 2 ППЗОП на 13.04.2017г. от 10:00 часа в административната сграда на АСП, гр. София, ул. "Триадица" №2.
Неразделна част от настоящата покана са следните приложения, които са публикувани и са достъпни в електронното досие на обществената поръчка в профила на купувача на официалната интернет - страница на АСП с линк http://www.asp.government.bg/ASP_Client/ClientServlet?cmd=add_content&lng=1§id=39&selid=39:
1. Технически изисквания (Приложение №1);
2. Техническа спецификация (Приложение №2);
3. Техническо предложение (Приложение №3);
4. Предлагани ценови параметри (Приложение №4);
5. Списък с адреси, телефони и лица за контакти на териториалните структури и ЦУ към АСП (Приложение №5);
6. Представяне на участник (Приложение №6);
7. Декларация по чл. 97, ал. 5 ППЗОП във връзка с чл. 54, ал. 1, т. 1 – 5 и 7 от ЗОП (Приложение №7);
8. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение №8);
9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №9);
10. Списък по чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП на доставките, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последнaта 1 (една) година, считано от датата на подаване на офертата за възлагане с обява (Приложение №10);
11. Декларация за срок на валидност на офертата (Приложение №11);
12. Декларация по чл.39, ал.3, т.1, б “в“ от ППЗОП за съгласие с клаузите на приложения проект на договор (Приложение №12);
13. Проект на договор (Приложение №13).