Версия за печат

BG-Тетевен

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

22.03.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000291698

BG315, Община Тетевен, пл. Сава Младенов 9, За: Тони Стоев, зам.-кмет на Община Тетевен, България 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 96111

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/teteven-586/proceduri-20-3-zop/a3-0002120.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

19946.78 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща следните дейности: Дейност 1 - Оценка за съответствие на инвестиционните проекти на многофамилна жилищна сграда, одобрена за участие в „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”, в това число и на съответствието на инвестиционня проект в част енергийна ефективност - икономия на енергия и топлосъхранение; Оценката за съответствие на инвестиционния проект следва да се извърши като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 и ал. 2 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ Дейност 2 - Упражняване на строителен надзор върху строителните и монтажни работи във връзка с обновяването за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда, одобрена за финансиране по „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството


Срок за получаване на офертите

29/03/2017 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Срок за изпълнение на поръчката Поръчката е за текущо изпълнение в съответствие със заложените дейности във връзка с инженеринга и за срок, който е в зависимост от срока на завършване на инженеринга за конкретния обект, а именно не по-късно от 31.12.2017г. Договорът за възлагане на поръчката влиза в сила от датата на подписването му; срокът за изпълнение започва да тече от връчването на възлагателно писмо за многофамилната жилищна сграда. Срок за изпълнение на Дейност 1 - Срокът за изпълнение на обществената поръчка по Дейност 1 - започва да тече от изпращане на възлагателно писмо от страна на Възложителя и продължава до приемането на комплексния доклад за съществените изисквания по чл.169, ал.1, т.1-6 ЗУТ на инвестиционния проект, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. Срокът не може да бъде по-дълъг от 10 дни, считано от датата на възлагането. Срок за изпълнение на Дейност 2 - Срокът за изпълнение на обществената поръчка по Дейност 2 - започва да тече от изпращане на възлагателно писмо от страна на Възложителя за започване на строителството и продължава до завършване на строителството на многофамилната жилищна сграда и издаване на разрешение за ползване по реда на Наредба № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите и гаранционните срокове. В 30- дневен срок след приключване на СМР (подписан акт обр.19), Изпълнителят е длъжен да представи окончателен доклад.

Дата на изпращане на настоящата информация

22/03/2017  (дд/мм/гггг)