Версия за печат

BG-Ямбол

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2801-04174

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

16.03.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

BG343, община Ямбол, ул. Г. С. Раковски 7, За: Мария Караиванова; Мария Паспалджиева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439; 046 681410, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/167.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69950 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на настоящата процедура е: „Изработване, доставка и монтаж на обзавеждане на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“, във връзка с възлагането на дейности по проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 3 „Регионална образователна инфраструктура”, процедура BG16RFOP001-3.002, Договор № BG16RFOP001-3.002-0028-C02 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39120000, 39121200, 39121100, 39160000, 39112000

Описание:

Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Маси
Бюра
Училищна мебелировка
Столове


Срок за получаване на офертите

23/03/2017 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 3 „Регионална образователна инфраструктура”, процедура BG16RFOP001-3.002, Договор № BG16RFOP001-3.002-0028-C02 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол.

Друга информация

Офертата се подава на български език - на хартиен носител. Към офертата си участниците представят следните документи: 1. Опис на представените документи; 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 3. Представяне на участника. В случай, че участникът е обединение Образец № 2 се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и т.7 от ЗОП. 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.1,т.1,2 и 7 от ЗОП 5. Декларация по чл.54, ал.1, т.3-5 от ЗОП 6. Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – от този документ трябва да е видна и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 6.1. правата и задълженията на участниците в обединението; 6.2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 6.3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 6.4. определяне на партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка 6.5. уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство 7. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката. 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор 9. Доказателства за техническите възможности на участника: 9.1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка 9.2.Заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен 10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.101, ал.1 от ЗОП 11. Декларация за ползване на подизпълнител 12.Декларация за участие като подизпълнител, придружена с доказателства по чл. 66, ал. 1 и 2 от ЗОП.В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация не се попълва и не се прилага. 13. Техническо предложение 14. Ценово предложение 15. Декларация за срок на валидност на офертата 16. Декларация по чл. 102, ал. 1 от ЗОП 17. Декларация по чл.3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 18.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд Всички документи, свързани с участието във възлагането, се представят в запечатана непрозрачна опаковка. Върху опаковката се посочват:1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, (когато е приложимо);2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес;3. наименованието на поръчката. Документите се представят лично от участника или от упълномощен от него представител, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Ямбол ул. “Г. С. Раковски” № 7 –Община Ямбол. Доставката, предмет на настоящата обществена поръчка, ще бъде възложена след изпълнението на договор с предмет „Инженеринг (проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор) за обновяване и модернизиране на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“. Максималният срок, който Възложителят е предвидил за изпълнение на договора за инженеринг е 290 календарни дни, от които 90 календарни дни за етапа на проектиране и 200 календарни дни за етапа на строителство. Към датата на обявяване на настоящата процедурае изпратено обявление за откриване на обществената поръчка с посочения предмет.

Дата на изпращане на настоящата информация

16/03/2017  (дд/мм/гггг)