Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496
BG343, община Ямбол, ул. Г. С. Раковски 7, За: Мария Караиванова; Мария Паспалджиева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 681439; 046 681410, E-mail: m.karaivanova@yambol.bg, Факс: 046 662247
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.yambol.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/167.
Предметът на настоящата процедура е: „Изработване, доставка и монтаж на обзавеждане на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“, във връзка с възлагането на дейности по проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 3 „Регионална образователна инфраструктура”, процедура BG16RFOP001-3.002, Договор № BG16RFOP001-3.002-0028-C02 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол.
Идентификация на проекта
Проект „Комплексни мерки за обновяване на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020 г., Приоритетна ос 3 „Регионална образователна инфраструктура”, процедура BG16RFOP001-3.002, Договор № BG16RFOP001-3.002-0028-C02 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ на Община Ямбол.
Офертата се подава на български език - на хартиен носител. Към офертата си участниците представят следните документи:
1. Опис на представените документи;
2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.
3. Представяне на участника. В случай, че участникът е обединение Образец № 2 се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и т.7 от ЗОП.
4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 54, ал.1,т.1,2 и 7 от ЗОП
5. Декларация по чл.54, ал.1, т.3-5 от ЗОП
6. Документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – от този документ трябва да е видна и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:
6.1. правата и задълженията на участниците в обединението;
6.2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;
6.3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
6.4. определяне на партньор, който да представлява обединението за целите на обществената поръчка
6.5. уговаряне на солидарна отговорност, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство
7. Декларация, че участникът е запознат с всички условия, необходими за изпълнение на поръчката.
8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор
9. Доказателства за техническите възможности на участника:
9.1. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка
9.2.Заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен
10. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.101, ал.1 от ЗОП
11. Декларация за ползване на подизпълнител
12.Декларация за участие като подизпълнител, придружена с доказателства по чл. 66, ал. 1 и 2 от ЗОП.В случай, че участник няма да използва ресурсите на подизпълнител, декларация не се попълва и не се прилага.
13. Техническо предложение
14. Ценово предложение
15. Декларация за срок на валидност на офертата
16. Декларация по чл. 102, ал. 1 от ЗОП
17. Декларация по чл.3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
18.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд
Всички документи, свързани с участието във възлагането, се представят в запечатана непрозрачна опаковка. Върху опаковката се посочват:1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, (когато е приложимо);2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес;3. наименованието на поръчката.
Документите се представят лично от участника или от упълномощен от него представител, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Ямбол ул. “Г. С. Раковски” № 7 –Община Ямбол.
Доставката, предмет на настоящата обществена поръчка, ще бъде възложена след изпълнението на договор с предмет „Инженеринг (проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор) за обновяване и модернизиране на Професионална гимназия по земеделие "Христо Ботев" град Ямбол“. Максималният срок, който Възложителят е предвидил за изпълнение на договора за инженеринг е 290 календарни дни, от които 90 календарни дни за етапа на проектиране и 200 календарни дни за етапа на строителство. Към датата на обявяване на настоящата процедурае изпратено обявление за откриване на обществената поръчка с посочения предмет.