Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120130
BG332, ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК ТП ПРИ ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.dlsbalchik.sidp.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://dlsbalchik.sidp.bg/zop-2017-14/.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества хранителни продукти, плодове и зеленчуци, алкохолни и безалкохолни напитки за осъществяване на обслужващи дейности при провеждане на организиран ловен туризъм от ТП " ДЛС Балчик" при "СИДП" ДП гр. Шумен"
СРОК И МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ
1. Срокове за изпълнение на поръчката:
1.1 Срок на доставка - не повече от 2 (два) астрономически часа, след заявка на Възложителя
1.2. Срок на договора – 12 ( дванадесет) месеца, считано от дата на сключването му или до изчерпване на финансовия ресурс от 9500.00лв. ( девет хиляди и петстотин лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания.
2. Място за изпълнение на поръчката: мястото на доставка са обекти, собственост на Възложителя, както следва:
2.1. Ловен комплекс „ Виа Понтика” находящ се в гр. Шабла - къмпинг „ Добруджа”, общ. Шабла, обл. Добрич
2.2. Ловен дом „ Батово” находящ се в с. Батово, общ. Добричка, обл. Добрич
2..3. Ловна хижа „ Долище” находящ се в с. Долище, общ. Аксаково, обл. Варна
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15000000, 15800000, 15100000, 15300000, 15400000, 15500000, 15510000, 15530000, 15540000, 15550000, 15860000, 15872000, 15900000, 15930000, 15980000, 15982000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти
Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Мляко и сметана
Масло
Сирене
Други млечни продукти
Кафе, чай и свързани с тях продукти
Билки и подправки
Напитки, тютюн и свързани с него продукти
Вина от грозде
Минерални води и безалкохолни напитки
Безалкохолни напитки
Срок за получаване на офертите
28/02/2017 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Настоящата процедура се възлага на основание делегиране на правомощия при условията на чл.7 от ЗОП, съгласно Заповед №356/29.11.2016г. на Директора на СИДП ДП – Шумен. Свободен и неограничен безплатен достъп до документацията за участие се предоставя на всички заинтересовани, включително и на АОП, на интернет адреса на Възложителя, посочен в Раздел I, подраздел "Адрес на профил на купувача" .
Дата на изпращане на настоящата информация