Версия за печат

BG-Средец

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

30.01.2017 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000056878

BG341, Община Средец, пл.България №8, За: адв. Ирина Камбурова, България 8300, Средец, Тел.: 05551 6996, E-mail: info@sredets.bg, Факс: 05551 7725

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sredets.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sredets.bg/publicOrders.php.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

66900 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител за осъществяване на транспортна услуга за доставка на хляб и основни хранителни продукти за 2017 г. в планински и малки селища с население до 500 жители на територията на община Средец, съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 374 ОТ 22 ДЕКЕМВРИ 2016 Г. за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2017 г.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

64200000

Описание:

Далекосъобщителни услуги


Срок за получаване на офертите

07/02/2017 , 12:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Предмет на настоящата обществена поръчка е Избор на изпълнител за осъществяване на транспортна услуга за доставка на хляб и основни хранителни продукти за 2017 г. в планински и малки селища с население до 500 жители на територията на община Средец, съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 374 ОТ 22 ДЕКЕМВРИ 2016 Г. за изпълнението на държавния бюджет на Република България за 2017 г., в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя. Пълното описание на предмета и условията на поръчката, както и техническите спецификации са посочени в Приложение № 1, неразделна част от документация, публикувана в профил на купувача http://sredets.bg/publicOrders.php. Офертите се приемат до 12,00 часа на в посочения в обявата срок, в “Деловодство” на Община Средец, пл.България №8 в запечатан непрозрачен плик, лично от участника или от упълномощен от него представител, по пощата /куриер/ с препоръчано писмо, с обратна разписка. На всеки плик се поставя печат с входящ номер, дата и час. Данните за участника се записват в деловодния регистър и на приносителя се издава документ с входящия номер. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите за това са за сметка на самия участник. В този случай той следва да изпрати документацията за участие по такъв начин, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от възложителя адрес преди изтичане на срока за подаването им. Рискът от забава или загубване на офертата е за сметка на участника. Не се приемат предложения след обявения срок и офертите незабавно се връщат на участника. Върху плика всеки участник посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност- факс, електронен адрес. До изтичане валидността на офертите, се считат за валидни адресите, факсовете и електронните пощи, посочени в офертата на всеки участник. В случай, че адресът, факсът или електронната поща са променени и възложителят не е уведомен за това, кореспонденцията ще се смята за връчена, ако е изпратена на известните на възложителя. Офертите се приемат до 12,00 часа на в посочения в обявата срок, в “Деловодство” на Община Средец, пл.България №8 в запечатан непрозрачен плик, лично от участника или от упълномощен от него представител, по пощата /куриер/ с препоръчано писмо, с обратна разписка. На всеки плик се поставя печат с входящ номер, дата и час. Данните за участника се записват в деловодния регистър и на приносителя се издава документ с входящия номер. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите за това са за сметка на самия участник. В този случай той следва да изпрати документацията за участие по такъв начин, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от възложителя адрес преди изтичане на срока за подаването им. Рискът от забава или загубване на офертата е за сметка на участника. Не се приемат предложения след обявения срок и офертите незабавно се връщат на участника. Върху плика всеки участник посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност- факс, електронен адрес. До изтичане валидността на офертите, се считат за валидни адресите, факсовете и електронните пощи, посочени в офертата на всеки участник. В случай, че адресът, факсът или електронната поща са променени и възложителят не е уведомен за това, кореспонденцията ще се смята за връчена, ако е изпратена на известните на възложителя. С оглед удължаване на срока -отварянето на получените оферти ще бъде на 07.02.2017год. от 14:00часа в сградата на Община Средец, зала 202, етаж 2

Дата на изпращане на настоящата информация

30/01/2017  (дд/мм/гггг)