Версия за печат

BG-с.старо Оряхово

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.12.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120080

BG331, ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, ул.Дунав №8, За: инж.Слави Златинов- гл.инженер при ТП ДЛС Шерба, България 9110, с.старо Оряхово, Тел.: 05141 2345, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg, Факс: 05141 2345

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dlssherba.sidp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://wp.me/p82oGs-cE3..


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

2150 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Доставка на мебелировка за офиса за нуждите на ТП ДЛС Шерба , съгласно техническа спецификация“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

39000000, 39122100

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Шкафове


Срок за получаване на офертите

28/12/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ КЪМ ОБЯВАТА : Срок на договора - 31.12.2017 . Показатели за избор на изпълнител – изпълнителят ще бъде избран на база критерия НАЙ-НИСКА ЦЕНА. Срок на валидност на офертите - не по-малък от 90 календарни дни от крайния срок за представяне на оферти; Място на подаване на офертите - ТП ДЛС Шерба, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8 , в срок до 17.00ч на 28.12.2016г. Дата, час и място на отваряне на офертите - 08.30ч на 29.12.2016г. на адрес ТП ДЛС Шерба, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8. Офертата по образец се представя в запечатана, непрозрачна опаковка с адрес за кореспонденция, телефон и факс, електронен адрес и наименование на поръчката. Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП и по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя или ценовите предложения надвишават финансовия ресурс. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изисква представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник. Участниците следва да представят с офертата си документите и информацията посочени от възложителя .

Дата на изпращане на настоящата информация

23/12/2016  (дд/мм/гггг)