Версия за печат

BG-Казанлък

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2016-5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

24.11.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540149

BG344, ЮГОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ СЛИВЕН - ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО КАЗАНЛЪК, гр.Казанлък, ул. Освобождение №19, За: Ивайло Антонов - Зам.Директор, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 64776, E-mail: dgskazanluk@uidp-sliven.com, Факс: 0431 64775

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://uidp-sliven.com/procedures/530.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

800 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет “Услуги по текущ ремонт на В и К и ел.инсталации за нуждите на ТП ДГС Казанлък” се обявява с цел избиране на Изпълнител за извършване на услуги по ремонт и В и К и ел.инсталации в предприятието на Възложителя. В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните услуги : дейности по диагностика, демонтаж, монтаж, ремонт на В и К и ел.инсталации в предприятието на Възложителя по негова заявка. Ремонта следва да се извършва за целият срок на договора или до изчерпване на финансовият ресурс на Възложителя, което от събитията настъпи по-рано. При констатирана от страна на Възложителя повреда на инсталациите и нужда от ремонт се прави заявка до Изпълнителя, който в срок до 48 часа следва да прегледа инсталациите и да констатира повредата.След извършената диагностика, Изпълнителят следва да уведоми Възложителя за вида на повредата и необходимите за влагане резервни части. В случай на необходимост от резервни части за отстраняване на повредата, Възложителят следва да достави същите на Изпълнителя. Всички дейности по ремонта се извършват след получаване на писмената поръчка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в срок не по-дълъг от 5 (пет) работни дни считано от деня, в който е получена заявката. Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя на мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, бул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията. При приемането на ремонта от Възложителя се съставя констативен протокол за повредата, в който ще се посочват видовете ремонтни дейност и цената на ремонтната дейност включително цена на труд . В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнение на периодични услуги за ремонт по заявки от Възложителя. Заявките на Възложителя могат да се правят по телефон, факс или имейл. Възложителят не се задължава да изчерпи изцяло предвидения финансов ресурс. Възложителят заплаща на Изпълнителя стойността на извършените дейности, по банков път, в лева в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на издаване на надлежно оформени данъчна фактура и предавателно - приемателен протокол за извършената услуга.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


Срок за получаване на офертите

01/12/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1.Списък на документитe в офертата - формат на участника; 2.ЕЕДОП –Приложение №1 3.Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители – Приложение №2; 4.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – Приложение №3, съдържащо: а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя – Приложение №3; в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – съдържа се в Приложение №3; г) декларация за срока на валидност на офертата - съдържа се в Приложение №3; д) декларация, че при изготвянето на офертата са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд - съдържа се в Приложение №2. 5.Ценово предложение – Приложение №4, което се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“ 6.Проекто- договор – подписан и подпечатан на всяка страница. Офертите трябва да бъдат подадени до 17:00 часа на 01.12.2016 г. в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19, от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферта изпратена по пощата или с куриер, трябва да е постъпила в деловодството на поделението в срока определен за приемане на офертите, в противен случай тя не се разглежда и се връща на кандидата. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 02.12.2016 г. от 11:00 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Участник, който при изготвяне на офертата не е извършил обявените от възложителя условия и не е представил някои от изискуемите документи ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.

Дата на изпращане на настоящата информация

24/11/2016  (дд/мм/гггг)