Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159682
BG311, ОБЩИНА РУЖИНЦИ, С.РУЖИНЦИ, УЛ. ГЕОРГИ ДИМИТРОВ №31, За: ЕВТИМ ЕВТИМОВ, България 3930, С.РУЖИНЦИ, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки/53-обява-по-чл-20,-ал-3-от-зоп-3.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
“Зимно поддържане и снегопочистване на четвъртокласната пътна мрежа в Община Ружинци, област Видин за зимния експлоатационен сезон 2016/2017 година”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
90620000, 90630000
Описание:
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед
Срок за получаване на офертите
07/11/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Всяка оферта следва да съдържа следните документи:
1. Списък с представените документи – по образец.
2. Оферта – по образец.
3. Административни сведения за участника – по образец.
4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участни-ка в настоящата обществена поръчка (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация.). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изяв-ление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка.
5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1,2 и 7 от ЗОП – по образец.
6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – по образец.
7. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – по образец.
8. Декларация за срока на валидност на офертата – по образец.
9. Декларация за ползване на подизпълнител – по образец.
10. Декларация от подизпълнител – по образец.
11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец.
12. Ценово предложение – по образец.
13. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка – по образец
14. Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката – по образец
15. Други документи, изисквани по тръжната документация.
Офертата се представя на хартиен носител в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, чрез куриерска служба или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в сградата на общинската администрация - с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин от 08.00 ч. до 17,00 ч. всеки работен ден за администрацията.
Офертите ще се отворят на 08.11.2016 г. от 11,00 ч. в Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
Дата на изпращане на настоящата информация