Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201675
BG422, Районна здравноосигурителна каса- Хасково, пл. Градска болница №1, ет.6, За: Атанаска Филева, България 6300, Хасково, Тел.: 038 607363, E-mail: afileva@has.nhif.bg, Факс: 038 607363
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nhif.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nhif.bg/web/guest/973.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК- Хасково”
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
44316000, 31680000, 34913000
Описание:
Железария
Електрически принадлежности и аксесоари
Различни видове резервни части
Срок за получаване на офертите
16/11/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Доставките се извършват периодично по заявени количества при възникнала необходимост, съобразно нуждите на възложителя. Възложителят не се задължава да заявява за доставка всеки от артикулите, посочени в ценовото предложение, като съобразно потребностите си с всяка отделна заявка посочва вида и количеството на артикул /и, които следва да се доставят.
Доставяните артикули да отговарят на описанието и параметрите, посочени в техническата спецификация в съответствие с Техническите изисквания и указания за изпълнение на поръчката, публикувани на електронната страница на възложителя.
Доставените артикули да бъдат в подходяща за съхранение и транспорт опаковка и да бъдат придружени с всички документи, съпътстващи стоките(сертификат за произход и качество и/или декларация за съответствие, указания за прилагане, изготвени на български език и др.)
Доставените артикули да бъдат нови и неупотребявани, да отговарят на действащите стандарти и да са с гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя.
За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностно лице на изпълнителя и упълномощен представител на възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от изпълнителя и определя нейното съдържание.
Дата и час на разглеждане на офертите:................................. от 10:00 часа в сградата на РЗОК-Хасково-гр.Хасково, пл.Градска болница №1, етаж 8-Заседателна зала.
Дата на изпращане на настоящата информация