Версия за печат

BG-Ямбол

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

0400-459

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.10.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000970457

BG343, Община Тунджа, пл. Освобождение №1, За: Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=jG%2fGGXrdE%2bM%3d.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

29500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на периодични доставки на канцеларски материали, необходими за обезпечаване дейността на Община „Тунджа”, в това число общинска администрация и второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, както и доставки във връзка с изпълнението на проекти, по които Община „Тунджа” е Бенефициент, по вид и количества определени чрез писмени заявки през срока на действие на договора, ежемесечно и при възникнала необходимост.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30190000, 30192000, 30193000, 30199000, 22800000

Описание:

Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса
Органайзери и принадлежности
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон


Срок за получаване на офертите

25/10/2016 , 10:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

В първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти за участие в обявената обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община „Тунджа”, предвед което на основание чл.188, ал.2 от ЗОП, във връзка със Заповед № РД-1244/19.10.2016 г. на Кмета на Община "Тунджа" се удължава срока за получаване на оферти до 10:00 ч. на 25.10.2016 г. Отварянето на офертите ще се извърши на 25.10.2016 г. от 11:00 ч. в заседателната зала на Община „Тунджа”, пл. "Освобождение” №1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП се извършва на публично заседание на което могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Пълен достъп до документацията е осигурен на Профила на купувача на Община "Тунджа". Пълен достъп до документацията е осигурен на Профила на купувача на Община "Тунджа".

Дата на изпращане на настоящата информация

19/10/2016  (дд/мм/гггг)