Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ЗОП-12-00-1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.09.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ц. Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 98595095, E-mail: tzv.ivanova@nra.bg, Факс: 02 98593348

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3039.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Спомагателни застрахователни услуги - услуги за предоставяне на застрахователни стойности на МПС за нуждите на ТД на НАП ГДО“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

66519300

Описание:

Спомагателни застрахователни услуги


Срок за получаване на офертите

30/09/2016 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Условия, срок и начин на плащане Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности, в това число свързаните с транспорт, за своя сметка и на свой риск, като за извършените от него допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя. Транспортните разходи при изпълнение на поръчката са за сметка на Изпълнителя. Оферираната „единична цена” за издаване на удостоверение за застрахователна стойност, посочена в офертата на Изпълнителя, не може да се увеличава за целия срок на договора. Възложителя дължи плащане за всяка заявена и приета като изпълнена услуга по договора. Плащането се извършва от ТД на НАП ГДО по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, в срок до 30 дни от получаване, от координатора по договора за възложителя, на издадена от изпълнителя фактура – в оригинал и приемо-предавателен протокол за приемане на услугата за съответния отчетен период, подписани от координатора по договора от страна на Възложителя, към които са приложени копия на съответните удостоверения за застрахователна стойност. В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност. 2. Срок на договора: - начало на действие на договора - 23.11.2016 г., а в случай, че договорът се сключи след тази дата – считано от датата на сключването му; - край на действие на договора – след изтичане на 24 месеца, считано от началото на действие на договора или до изчерпване на максимално допустимата стойност по договора, определена в размер на 500,00 лв. без ДДС, в рамките на този срок. Максимално допустимата стойност на обществената поръчка се счита достигната и договорът се прекратява преди изтичането на двадесет и четири месечния срок, когато остатъчната стойност на договора е по-ниска от единичната стойност в лева с ДДС за издаването на един брой удостоверение за застрахователна стойност. 3. Срок за изпълнение на писмена заявка за издаване на удостоверение – срокът, посочен в офертата на изпълнителя за предоставяне на удостоверение за застрахователна стойност по конкретна писмена заявка, който не може да бъде по-дълъг от 3 (три) работни дни след получаване на конкретната писмена заявка. 4. Изпълнителя следва да посочи координиращо лице, което да е на разположение на Възложителя по време на изпълнение на целия срок на договора, в рамките на работните дни, в това число да предостави координати за връзка и такива, на които ще бъдат приемани писмените заявки, а именно: адрес за кореспонденция / електронен адрес (e-mаil) и факс (ако Изпълнителят ще ползва такъв). При необходимост от промяна на координатора и/или на предоставените координати за връзка Изпълнителят следва да уведоми писмено Възложителя, не по-късно от 3 (три) дни преди нейното реализиране. Оферти се подават в деловодството на ЦУ на НАП, в гр.София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52, до 17.30 ч. на деня, указан в обявата като краен срок. Възложителят удължава срока за получаване на оферти със 7 дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане на удължения срок, Възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой. НАП предоставя достъп по електронен път до обявата и приложенията към нея, съдържащи: 1. Техническа спецификация на поръчка, изисквания към изпълнението; 2. Изисквания за участие, условия за подаване на оферта и сключване на договор; 3. Образец на техническо предложение; 4. Образец на ценово предложение; 5. Проект на договор, 6. Декларации, които могат да бъдат намерени в досието на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача", "Събиране на оферти с обява или покана".

Дата на изпращане на настоящата информация

15/09/2016  (дд/мм/гггг)