Версия за печат

BG-Балчик

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

17.08.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000842678

BG332, Средно училище Христо Ботев, ул. Черно море № 80, За: Красимира Кирчева - Илиева, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72805, E-mail: sou.balchik@gmail.com, Факс: 0579 72805

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://sou-balchik.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sop.bg/sou-balchik-114/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

40000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка на хранителни продукти и закуски за ученици от І до ХІІ клас за учебната 2016-2017 година.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15200000, 15300000, 15400000, 15100000, 15500000, 15600000, 15810000

Описание:

Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Месо и месни продукти
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия


Срок за получаване на офертите

26/08/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Валидността на офертите следва да е 90 дни, считано от крайния срок за получаването им. При всяка доставка, участникът следва да представя сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации, сертификати, стандарти или еквиваленти. Икономически най - изгодната оферта за извършване на доставките ще бъде определена чрез критерия за оценяване " най - ниска цена " за всички обособени позиции. Допълнителна информация и документите, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посоченият електронен, пощенски, интернет адрес или друго: 1. Представяне на участника 2. Предложение за изпълнение на изискванията 3. Ценово предложение 4. Срок на валидност на цената на доставката не по - малко от 30 календарни дни от фактурирането и представянето на справка със средномесечни цени от предходния месец 5. Списък на документите: - Удостоверение за актуално състояние или единичен индификационен код - Копие от Удостоверението за вписване в регистъра на обект с обществено значение - Копие от Удостоверение за регистрация на транспортното средство за превозване на суровини и храни, издадено от РВМС с вписан вид на превозваните храни - Копие от Удостоверението за регистрация на обект за търговия с храни, издадено по реда на чл.12 от Закона по храните - Копие от документ за внедрена система за управление на безопасността на храните ( ISO22000:2005 ) или за внедрена система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (НАССР или еквивалент ) - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал. 1 и ал. 5 от ЗОП - Декларация за задължения към НАП или Община Балчик - Декларация за участие на подизпълнител или в случай, че ще се ползва и документ за всеки от тях - Административни сведения - Ценово предложение Всички документи да са заверени с подпис и печат на участника. Хранителните продукти и закуски следва да отговарят на Наредба № 37/2009г. за здравословно хранене на учениците. Публичното отваряне на постъпилите оферти за изпълнение на обществената поръчка ще се извърши на 29.08.2016г. в СУ " Христо Ботев " гр. Балчик, ул. " Черно море " № 80 от 14:00ч.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/08/2016  (дд/мм/гггг)