Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000043749
BG341, ОУ „Димитър Полянов”, ул. «Хан Аспарух» №2, За: Гюлсюм Мехмед Халил, България 8550, с.Трънак, Тел.: 0594621-67, E-mail: ou_tranak@abv.bg, Факс: 0594621-67
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://ou-tranak.com..
Адрес на профила на купувача (URL): http://ou-tranak.com..
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА ОБЯД ЗА УЧЕНИЦИ ОТ І-ВИ ДО VІІІ-МИ КЛАС И ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ЗАКУСКИ ЗА ДЕЦА ОТ ПГ И УЧЕНИЦИ ОТ І-ВИ ДО ІV-ТИ КЛАС В ОУ „ДИМИТЪР ПОЛЯНОВ” с. ТРЪНАК, общ. РУЕН, обл. БУРГАСКА
в две обособени позиции:
ПОЗИЦИЯ № 1 – „Доставяне на приготвена храна за обедно хранене за учениците в ОУ „Димитър Полянов”, с. Трънак
ПОЗИЦИЯ № 2 - „Доставка на приготвени закуски за децата от ПГ и учениците от първи до четвърти клас в ОУ „Димитър Полянов”, с. Трънак”.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
15000000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Срок за получаване на офертите
23/08/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Доставяната храна следва:
- да е висококачествена, пълноценна и безопасна, като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока;
- да се приготвя в обекти, регистрирани по чл. 12 от Закона за храните;
- да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове;
1.11. Изпълнението на поръчката (доставянето на храна) трябва да се извършва в съответствие с изискванията:
Наредба № 6/ 10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детските заведения;
Наредба № 9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата;
Наредба № 37/21.07.2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците;
Наредба № 16/ 28.05.2010г. за изискванията за качеството и контрола за съответствие на пресни плодове и зеленчуци;
Наредба № 1/ 28.01.2016г. за хигиена на храните;
Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването;
Наредба № 4/ 03.02.2015г. за изискванията към използване на одобавки в храните;
Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарнитеизисквания за съхраняване и използване на особено бързо развалящите се хранителни продукти;
Наредба № 2/ 23.01.2015г. за максимално допустимите количества на остатъци от пестицидивъв или върху храните;
Наредба № 5/09.02.2015г. за максимално допустимите количества замърсители в храните;
Наредба за изискванията за бързо замразените храни,както и с цялата действаща нормативна уредба относно производството, преработкатаи търговията с хранителни продукти.
Доставяната храна следва да бъде приготвяна съгласно сборника рецепти за ученическо столово хранене, одобрен от МЗ и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците.
Договорът за обществена поръчка за приготвяне и доставка на храна за обяд, който ще бъде сключен въз основа на провеждане на процедурата ще бъде за период от 16.09.2016 г. до 15.06.2017 г., а договорът за доставка на закуски за период от 16.09.2016г. до 31.05.2017 година.
Доставките се извършват само в учебните дни през учебната година.
Максималната допустима цена, която възложителят може да осигури за основно ястие от топъл обяд – 1.50 лв. без включен ДДС. Недопустими са ценови предложения над тези суми. Участници с предложения над тези цени ще бъдат отстранени от участие.
Максималната допустима цена, която възложителят може да осигури за закуска за един учебен ден е 0.375 лв. без включен ДДС. Недопустими са ценови предложения над тези суми. Участници с предложения над тези цени ще бъдат отстранени от участие.
Пълната документация за участие и обявата са достъпни на профила на купувача на адрес: www.ou-tranak.com.
Дата на изпращане на настоящата информация