Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

110

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

25.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016646750033

BG412, ДП БГЦПО, 1000, За: инж. Върбан Стефанов Тенев, България 1000, София, Тел.: 042 601156, E-mail: info@bgcpo.bg, Факс: 042 601138

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.st.bgcpo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.st.bgcpo.bg Профил на копувача.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

6702 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на ДП „БГЦПО”, гр.София ”, по обособени позиции, както следва: 1-ва обособена позиция: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ДП „БГЦПО”, клон Плевен ; 2-ра обособена позиция: Доставка на канцеларски материали за нуждите на ДП „БГЦПО”, клон Пазарджик ;

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30191000

Описание:

Офис оборудване, без мебелировка


Срок за получаване на офертите

19/08/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите ще бъдат отворени в 10.30 ч. на 22.08.16г. в сградата на ДП "БГЦПО" , кл.Стара Загора в гр.Стара Загора, ул."Армейска" № 7. Лица, които могат да присъстват при отваряне на офертите - участниците в настоящата обществена поръчка или техни упълномощен представители. Критерий за оценка на офертите - най-ниска цена.

Дата на изпращане на настоящата информация

16/08/2016  (дд/мм/гггг)