Версия за печат

BG-Лъки

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

133

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.08.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000614967

BGZ, Община Лъки, ул. Възраждане № 18, За: Емилия Стоянова - юрисконсулт, България 4241, Лъки, Тел.: 03052 2255, E-mail: obshtinalaki@abv.bg, Факс: 03052 2168

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.oblaki.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://87.126.80.17:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=UBmrdPZ1Ots%3d.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

9500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Изготвяне технически проект за обект: "Основен ремонт в СУ Христо Ботев, подмяна на оборудване и обзавеждане" в УПИ III за обществено обслужване, кв.13 по ПУП на гр.Лъки

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71240000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи


Срок за получаване на офертите

23/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Финансирането на дейностите по настоящата обществена поръчка ще представлява допустими разходи по одобрените проекти на Възложителя по „Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020“, предвид което заплащането на основната част от дължимите суми ще бъде осъществено след одобрение на проектното предложение на Възложителя.

Друга информация

Отварянето на офертите е публично и ще се състои на 24.08.2016 г. в 13:00 часа в Заседателната зала на Община Лъки, като право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите ще бъде публикувано съобщение в "Профила на купувача" на Възложителя, посочен в раздел I.1).

Дата на изпращане на настоящата информация

15/08/2016  (дд/мм/гггг)