Версия за печат

BG-с.Абланица

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

9054665

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

27.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000012305

BG413, Средно общообразователно училище Св.Паисий Хилендарски, ул.Христо Ботев №1, За: Айтен Джевдетова Амзова, България 2932, с.Абланица, Тел.: 0882 750607, E-mail: souablanica@abv.bg, Факс: 07524 2433

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://sou-ablanica.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sou-ablanica.com/.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

42083 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на храна за уч. 2016/2017 г. по предварителна заявка по обособени позиции: 1. Обособена позиция 1: „Доставка на готови ястия – кетъринг по предварителна заявка за обедно хранене за учениците , участващи в целодневна организация на учебния процес I-VII клас на СОУ „Св.Паисий Хилендарски” с. Абланица” 2. Обособена позиция 2: „Доставка на закуска и / или плод, и или мляко /чай/, включително млечно- кисели продукти за учениците от начален етап I-IV клас на СОУ„Св.Паисий Хилендарски” с. Абланица”“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000 (FA03)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (За училища )


Срок за получаване на офертите

17/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

• Възложителят има право ежедневно да променя броя на заявените закуски и обяди според броя на присъстващите ученици за деня. • Срокът за изпълнение на поръчката е от 15.09.2016 г . до 31.05.2017 г./вкл. за доставка на закуски за I-IV клас • Срокът за изпълнение на поръчката е от 15.09.2016 г . до 15.06.2017 г./вкл за доставка на готов обяд за I-VII клас • Място за изпълнение на поръчката е столовата на СОУ „Св.Паисий Хилендарски“ с.Абланица, общ.Хаджидимово, обл.Благоевград. • Ценовата оферта задължително трябва да включва пълния обем на обществената поръчка съобразно съответната обособена позиция. • Офертата трябва да съдържа: ЕИК на участника или данни за лицето, което прави предложението, предложение за изпълнение на изискванията на възложителя за изпълнение на поръчката, ценово предложение- по образец, в което участникът да предложи: а/ Единична цена за доставка на закуска и чай за един ученик на ден /с ДДС/, в която са включени всички разходи на изпълнителя до мястото на доставка. Предлаганата цена да не надвишава 0,50 лв. с ДДС. б/ Единична цена за доставка на обяд за един ученик на ден /с ДДС/, в която са включени всички негови разходи до мястото на доставка. Предлаганата цена да не надвишава 2,30 лв. с ДДС. Участникът следва да представи примерни менюта, съгласно горепосочените приложения по обособени позиции, като не се допуска повторяемост за 5 (пет) дни за ОП 1, ОП 2 . Участникът да притежава обект за производство и търговия с храни съгласно чл.12 от Закона за храните и минимум едно транспортно средство за изпълнение на поръчката, което е регистрирано в ОДБХ за транспортиране на хранителни продукти. Седмичното меню да бъде една седмица предварително предоставяно на Директора на училището за съгласуване или евентуални корекции. Храната да бъде приготвяна съгласно „Сборник рецепти за ученическите столове и бюфети”, издателство Техника, 2002 г. и да съответства на грамажа спрямо възрастовата група на децата, както следва: от 6-13 години и от 13-18 години. Задължително е ежедневно присъствие на месо в едно от ястията – основно ястие по обособена позиция №1, по обособена позиция №2 - два пъти седмично да се дава плод съобразно сезона. Храната да се приготвя в деня на доставката. Не се допуска доставка на храна приготвена от предния ден. В празничните дни храната да бъде съобразена с подходящо меню, съгласно настъпващия празник. Участникът трябва да притежава разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните. Предлаганите продукти да не съдържат генетично модифицирани организми, съгласно чл. 4а, ал. 4 и чл. 19б, ал. 2 от Закона за храните.Хранителните продукти, с които ще се приготвя храната от изпълнителя да отговарят на изискванията за качество и на стандартите на Европейския съюз респективно Регламент ЕС №1169/2011 на Европейския парламент и на Съвета от 25.10.2011 г. за предоставянето на информация за храните на потребителите . Участникът следва да гарантира добър търговски вид на предлаганите готови храни. Доставката на храните ще се извършва по подходящ начин, запазващ целостта, и свежестта на продуктите или индивидуална опаковка от РРММ за еднократна употреба. Готовата храна следва да бъде придружена с търговски документ от изпълнителя по настоящата обществена поръчка. Участникът е длъжен да гарантира пълна подмяна и за негова сметка на приготвената храна с отклонение в качеството и да извърши пълна подмяна на храната с негодно качество до 30 минути в деня на обаждането от констатиране на отклонението. Участникът трябва да притежава регистрация на обектите в БАБХ за извършване на съответната дейност, предмет на обществената поръчка. Участникът трябва да има собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на храни. Товарните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ/ БАБХ за превоз на храните- Подр. описание на изискванията -виж "Документацията" .

Дата на изпращане на настоящата информация

12/08/2016  (дд/мм/гггг)