Версия за печат

BG-Драгоман

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

04-00-229

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

04.08.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000776235

BG412, Община Драгоман, ул. Захари Стоянов № 26, За: Елена Ангелова - началник отдел Програми и проекти, България 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.obshtinadragoman.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.obshtinadragoman.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2274:-0008-2016&catid=105:2016-05-09-10-10-21&Itemid=136.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

15000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Консултантската услуга обхваща следните дейности: 1. Проверка съответствието на инвестиционния проект за „Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в гр. Драгоман, с. Големо Малово, с. Ряновци, с. Мало Малово и с. Василовци”, с условията и изискванията на Наредбата за прилагане на подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г; 2. Подготовка на изискуемите документи към Заявленията за подпомагане: 2.1. Изготвяне на бюджета на проекта на база изготвените инвестиционни проекти във фаза „Технически/Работен проект” и изискванията на ПРСР 2014-2020; 2.2. Анализ на текущото състояние и проблеми в селския район; 2.3. Идентифицирани конкретни нужди, цели и приоритети в следствие на анализа на текущото състояние и проблеми в селския район и във връзка с местните стратегии и общинските планове за развитие, при отчитане целите и приоритетите на ПРСР 2014-2020; 2.4. Принос на избрания проект за подобряване условията на живот в селския район (Формулиране конкретните цели на проекта в контекста на общите цели и приоритети на местно ниво, както и степента, до която проектът ще посрещне реалните нужди); 2.5. Анализ на устойчивостта на инвестицията; 2.6. Изготвяне на анализ за екологичната устойчивост на проекта. Екологична стабилност. 3. Окомплектоване на Заявленията за подпомагане; 4. Оказване на юридическа и техническа помощ при подаване на Заявленията за подпомагане; 5. Оказване на юридическа и техническа помощ при подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод разглеждането на входираното Заявление.(при необходимост)

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79420000

Описание:

Услуги по управление


Срок за получаване на офертите

15/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
За кандидатстване по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020г.

Друга информация

Дата, място и час на отваряне на офертите съгласно обявата за събиране на оферти - на 30.08.2016, от 14.30 ч. В заседателната зала на община Драгоман, ул. Захари Стоянов № 26. Начин на плащане: 1. 50% от общата цена за изготвяне на Заявлението за подпомагане и окомплектоването на необходимите документи по проектното предложение, а именно …………………..лева без ДДС и съответно ……………………….. лева с ДДС в срок от 10 работни дни след подписване на договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ между Община Драгоман и финансиращия орган, преведено авансово плащане от финансиращия орган по сметката на Община Драгоман и представяне на оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. 50% от общата цена изготвяне за Заявлението за подпомагане и окомплектоването на необходимите документи по проектното предложение, а именно …………………..лева без ДДС и съответно ……………………….. лева с ДДС в срок от 10 работни дни след превеждане на междинно плащане от финансиращия орган по сметката на Община Драгоман и представяне на оригинална фактура от изпълнителя. (2). Плащането по чл. 2, ал. 1 от настоящия договор се дължи единствено и само при сключен договор за отпусната финансова помощ между Община Драгоман и Държавен фонд „Земеделие“ за финансиране на съответния проект и постъпване на финансови средства по сметката на Община Драгоман от финансиращия орган. В случай на получен в Община Драгоман отказ от Управляващ орган за финансиране на дадено проектно предложение/проект, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи възнаграждението по чл. 3, ал. 1, по-горе, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да претендира заплащане, обезщетение за вреди, неустойки и пропуснати ползи, както и други обезщетения от какъвто и да било характер или предмет. (3). Във фактурите, издавани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, задължително се посочва текст, указващ, че предоставените услуги (посочва се предметът на услугата) и данни за източника на финансиране. При липса на някой от изискуемите реквизити, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да откаже извършването на плащането до представяне на фактура, съответстваща на изискванията. В този случай, срокът за извършване на плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ започва да тече от датата на представяне на фактура, съответстваща на изискванията. (4). Плащането се спира, когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ бъде уведомен, че фактурата му не може да бъде платена, тъй като сумата не е дължима поради липсващи и/или некоректни придружителни документи или наличие на доказателства, че разходът е неправомерен. В този случай, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да даде разяснения, да направи изменения или представи допълнителна информация в срок от 3 (три) работни дни, след като бъде уведомен за това. В този случай срокът за извършване на плащане към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ започва да тече от датата, на която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ получи правилно оформена фактура и/или поисканите разяснения, корекции и/или допълнителна информация докажат, че разходът е правомерен. (5). Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/договори за подизпълнение, работата на подизпълнителите се приема от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в присъствието на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подизпълнителя. В случай, че проектното предложение не бъде одобрено от ДФЗ и не бъде сключен договор за отпускане на финансова помощ за финансиране на проектното предложение/проекта от Държавен фонд „Земеделие“ Дейността за съответния неодобрен проект няма да се изпълняват и двете страни (ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ) не дължат на подизпълнителя заплащане, обезщетение за вреди, неустойки и пропуснати ползи, както и други обезщетения от какъвто и да било характер или предмет, които са в обхвата на проекта, за който липсва сключен договор за отпусната финансова помощ. (6). От стойността на окончателното плащане ще се приспадат всички суми, които са обект на финансова редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган по изпълнението на договора, а в случай, че е извършено плащане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ, същият дължи връщането на сумите, обект на финансова редукция/корекция в 10 дневен срок от уведомяването за това.

Дата на изпращане на настоящата информация

12/08/2016  (дд/мм/гггг)