Версия за печат

BG-Казанлък

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2016-2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

28.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540149

BG344, Териториално поделение на Държавно горско стопанство Казанлък, гр.Казанлък, ул. Освобождение №19, За: Ивайло Антонов - Зам.Директор, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 64776, E-mail: dgskazanluk@uidp-sliven.com, Факс: 0431 64775

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/procedures/159.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

1000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните услуги : дейности по диагностика, демонтаж, монтаж, ремонт, включително резервни части, материали, консумативи, престой при необходимост, транспорт от и до мястото на изпълнение на услугата на черната и бяла техника по отправена заявка от Възложителя. Процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет “Услуги по ремонт и извънгаранционна поддръжка на бяла и черна техника, кухненско обзавеждане и оборудване, климатици и климатични инсталации” се обявява с цел избиране на Изпълнител за извършване на услуги по ремонт и извънгаранционна поддръжка на черна и бяла техника, кухненско обзавеждане и оборудване, климатици и климатични инсталации, описани в Техническа спецификация – Приложение № 1, неразделна част от настоящата документация. Поддръжката и ремонта следва да се извършва за целият срок на договора или до изчерпване на финансовият ресурс на Възложителя, което от събитията настъпи по-рано. При констатирана от страна на Възложителя повреда на уредите и нужда от ремонт се прави заявка до Изпълнителя, който в срок до 48 часа следва да прегледа уреда и да констатира повредата.След извършената диагностика, Изпълнителят следва да уведоми Възложителя за вида на повредата и необходимите за влагане резервни части. В случай на необходимост от резервни части за отстраняване на повредата, Изпълнителят следва да достави същите, като Възложителят ще му ги заплати по закупените от него цени на дребно.Изпълнителя следва да представи за доставените резервни части фактура или касова бележка. Всички дейности по техническо обслужване или ремонт се извършват съгласно изискванията, установени от производителя на съответната техника, след получаване на писмената поръчка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в срок не по-дълъг от 5 (пет) работни дни считано от деня, в който е получена заявката. Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя на мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, ул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията.В случай на необходимост от превозване на уреда до сервизен обект на Изпълнителя, разходите за транспорт са за негова сметка. Влаганите при ремонта резервни части, материали да бъдат нови (неупотребявани и нерециклирани) и да отговарят на нормативноустановените изисквания за произход и качество в Република България, както и да притежават сертификат за произход и качество. При необходимост от подмяна на дефектирала част, новата ще се влага след предварително съгласуване и изразено писмено съгласие на Възложителя. За целта ще се съставя констативен протокол за повредата, в който ще се посочват цената на ремонтната дейност включително цена на труд и необходими материали. При доставяне на необходимите резервни части, същите следва да бъдат в съответна опаковка с ненарушена цялост. Материалите, характеризиращи се като чупливи следва да бъдат доставяни в подходяща опаковка, гарантираща тяхната цялост. В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнение на периодични услуги за ремонт по заявки от Възложителя. Посочената бяла и черна техника може да се променя в периода на изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка. Заявките на Възложителя могат да се правят по телефон, факс или имейл.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


Срок за получаване на офертите

04/08/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Съдържание на офертата. Списък на документитe в офертата - формат на участника Административни сведения за участника – Образец №1 Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №2 Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №3 Списък на персонала който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата – Образец №4 Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители – Образец №5 Декларация от подизпълнители – Образец №5-А • Декларация от подизпълнителите за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №2 • Декларация от подизпълнителите за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №3 Декларация за приемане на договора – Образец №6 Техническо предложение - Образец №7 Ценово предложение – Образец №8; Декларация, че са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Образец №9; Декларация за срок на валидност на офертата - Образец №10; Проекто- договор – подписан и подпечатан на всяка страница Офертите трябва да бъдат подадени до 17:00 часа на 04.08.2016 г. в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19, от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферта изпратена по пощата или с куриер, трябва да е постъпила в деловодството на поделението в срока определен за приемане на офертите, в противен случай тя не се разглежда и се връща на кандидата. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 05.08.2016 г. от 10:00 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Участник, който при изготвяне на офертата не е извършил обявените от възложителя условия и не е представил някои от изискуемите документи ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата. Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.

Дата на изпращане на настоящата информация

28/07/2016  (дд/мм/гггг)