Версия за печат

BG-гр. София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОПИ-839

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

20.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

BG, Прокуратура на Република България - Главен прокурор, бул. Витоша № 2, За: Гергана Чолакова, България 1000, гр. София, Тел.: 02 8036035, E-mail: gcholakova@prb.bg, Факс: 02 9633373

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.prb.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/obshestvena-porchka-chrez-sbirane-na-oferti-s-ob-1/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

57830 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия по спецификация за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратура на Република България и Бюро по защита при главния прокурор по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности; Обособена позиция № 2 – Доставка на копирна хартия“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000, 30199000, 30193000, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Органайзери и принадлежности
Офис принадлежности


Срок за получаване на офертите

29/07/2016 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Прогнозните количества на стоките, предмет на настоящата обществена поръчка са посочени в Техническите спецификации – Приложени 1 към настоящата обява.Възложителят си запазва правото да не заяви цялото по вид и/или по брой посочено количество канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия по всяка от обособените позиции без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици. Конкретните доставки по обособени позиции 1 и 2 се определят чрез подаване на заявки от страна на определено от Възложителя длъжностно лице. Заявките ще съдържат наименованието на конкретните артикули, техните конкретни количества и местата, на които следва да бъдат доставени. Възложителят си запазва правото да поръчва канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия извън включените в Техническите спецификации списъци Таблица № 1 и 2 на Приложение № 1, в този случай поръчаните и доставени количества се заплащат по актуална към датата на подаването на офертата ценова листа на изпълнителя по съответната обособена позиция без да се превиши размера на прогнозната стойност на договора. Пълно описание на предмета на поръчката ведно с технически спецификации и прогнозни количества са публикувани в профила на купувача на страницата на Възложителя -http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/obshestvena-porchka-chrez-sbirane-na-oferti-s-ob-1/

Дата на изпращане на настоящата информация

20/07/2016  (дд/мм/гггг)