Версия за печат

BG-Враца

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

СЗДП 1759

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

20.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

BG313, Северозападно държавно предприятие, бул. Христо Ботев 2, ет. 3, За: Петрана Петрова, Тошко Брайков, Иванка Пехливанова, България 3000, Враца, Тел.: 092-620032, E-mail: szdp@abv.bg, Факс: 092-620032

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20160720xXCT7324016.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

2390 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Поддръжка и актуализация на софтуера по програма „ОМЕКС” /личен състав, граждански договори и работни заплати/ в ЦУ на СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ” за срок от 24 месеца, считано от 01.09.2016г. Уникален номер на поръчката: 20160720xXCT7324016.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72267000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на софтуер


Срок за получаване на офертите

28/07/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Изпълнителят, следва да разполага със специалисти, които при необходимост да оказват своевременни действия по отстраняване на технически неизправности, както и да осигури възможност за обучение и консултиране на потребителите на продукта лично, по телефон или интернет. Изпълнителят трябва да има възможност да поддържа и да актуализира програмния продукт, с прилежащите му модули, в следствие на изменение на законодателството и другата нормативна уредба. При изпълнение на поръчката участникът следва да спазва правила и изисквания за качествено и етично изпълние на услуги от този вид. Участника е длъжен да представи документ, доказващ права за извършване на поддръжка и актуализация на софтуер по програма личен състав, граждански договор и работни заплати издаден от компетентна институция. Критерий за възлагане на поръчката: “Най-ниска цена”, където класирането на допуснатите до участие оферти се извършва само и единствено на база предложена цена. Офертите следва да бъдат валидни в срок най-малко 90 календарни дни от крайната дата за подаването им. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 29.07.2016г. от 10:00 часа в административната сграда на ЦУ на СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ, находяща се на адрес: гр. Враца, бул. „Христо Ботев” №2, ет. 3. При отваряне на офертите могат да присъстват представители на участниците или упълномощени от тях лица, както и представители на средствата за масово осведомяване. Неприсъствието на представители на участниците не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите. В седемдневен срок от приключване на процедурата, назначената за целта комисия, следва да изготви протокол за работата си, който следва да бъде представен на Директора на СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Враца за утвърждаване. Лицата проявили интерес към обявата могат да получат нужната информация в ЦУ СЕВЕРОЗАПАДНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Враца или на тел.: 092 620032.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/07/2016  (дд/мм/гггг)