Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

08.07.2016 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000662769

BG411, СБАЛАГ - Майчин дом ЕАД, ул.Здраве №2, За: М.Михайлова, България 1431, София, Тел.: 02 9172499, E-mail: maichindom_zop@abv.bg, Факс: 02 9520305

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.maichindom.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.maichindom-tenders.com/ag/tt/Tenders.evt?cmdDetail=&uid=81.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

36000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на обществената поръчка е осигуряване на застраховка професионална отговорност на медицинския персонал за нуждите на „СБАЛАГ – Майчин дом“ ЕАД за срок от две години. Поръчката не е разделена на обособени позиции. Плащанията ще бъдат извършени от Възложителя на осем равни вноски, разпределени по тримесечия за двугодишния срок на застрахователния договор. Допуска се подписването на застрахователна полица за 12 /дванадесет/ месеца и последващо подновяване на полицата за още 12 /дванадесет/ месеца, съгласно същите договорени условия. Плащанията ще се извършват в български лева по банкова сметка посочена от Изпълнителя, като първата вноска се заплаща в 5-дневен срок от представяне на застрахователната полица, а последващите тримесечни вноски в 5-дневен срок от представяне на фактура. Застрахователните обезщетения ще се изплащат по предложение на участника в срока, определен в общите условия на Застрахователя, но не повече от 15 (петнадесет) дни след постъпването на всички необходими документи при Застрахователя, доказващи претенцията по основание и размер. Взаимоотношенията между страните при настъпване на застрахователно събитие, както и условията по давност, подсъдност и регресен иск ще се определят съгласно Кодекса за застраховането и общите условия по застраховката предложени от Застрахователя/Изпълнителя. Обявата за събиране на оферти, с подробно описание на изискванията за изпълнение на поръчката и изискванията към участниците и представяните докумети е публикувана на сайта профил на купувача - www.maichindom-tenders.com.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

66510000

Описание:

Застрахователни услуги


Срок за получаване на офертите

19/07/2016 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Оценката и класирането на участниците ще се извършва по критерия „най-ниска цена“. За изпълнител на поръчката се класира участника предложил най-ниска цена за изпълнение на поръчката. Цената за изпълнение на поръчката се определя като сума от оферираните от участника застрахователни премии в лева за всеки един от застрахованите обекти, ведно с начислен данък по ЗДЗП. При условие, че двама или повече участници предложат еднаква най-ниска цена за изпълнение на поръчката, то за определяне на изпълнител се прилага разпоредбата на чл.58, ал.3 от ППЗОП. На основание чл.97, ал.3 от ППЗОП офертите на участниците ще се отварят на открито публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Заседанието ще се проведе на 20.07.2016г от 11.00 часа, в сградата на "СБАЛАГ - Майчин дом" ЕАД, гр.София, ул.Здраве №2, втори етаж, заседателна зала.

Дата на изпращане на настоящата информация

08/07/2016  (дд/мм/гггг)